- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 november, 2007 at 11:53 #77983Anonym anvandareMember17 november, 2007 at 11:53 #676974Anonym anvandareMember
Är en gumma på 42 år som håller på att sätta upp ett mål för min kamp på gymmet. Mitt mål är att vara med någon form av event 2009 (är då 44,antar att det blir veterantävling)
Idag är jag 170 cm lång, väger 73 kg (ja,jag håller på att deffa nu fram till februari) . Har tränat seriöst på gym sedan 2001.Har hundar som kräver mycket så det blir mycket terrängträning minst 90 minuter om dagen.Hur mycket ska jag väga då? Träningschema ,kondition,”bra att veta”-saker.Ja,allt som rör Body Fitness är tacksamt!
Tack på förhand,
Erika17 november, 2007 at 12:24 #676975Anonym anvandareMemberVet inte om du egentligen ville ha svar på frågan i rubriken eller mer feedback och input på din träning etc, men hur som helst finns inget veteran-SM i Bodyfitness ännu. Eftersom vi inte har tillräckligt många tävlande är helt enkelt inte behovet stort nog,. Men det kan ju ändras. En del av våra allra bästa tävlande är ju veteraner och i väldigt många fall 30+.
17 november, 2007 at 16:13 #676976Anonym anvandareMemberLioness wrote:Är en gumma på 42 år som håller på att sätta upp ett mål för min kamp på gymmet. Mitt mål är att vara med någon form av event 2009 (är då 44,antar att det blir veterantävling)
Idag är jag 170 cm lång, väger 73 kg (ja,jag håller på att deffa nu fram till februari) . Har tränat seriöst på gym sedan 2001.Har hundar som kräver mycket så det blir mycket terrängträning minst 90 minuter om dagen.Hur mycket ska jag väga då? Träningschema ,kondition,”bra att veta”-saker.Ja,allt som rör Body Fitness är tacksamt!
Tack på förhand,
ErikaHej hopp Erika!
Kolla gärna [http://www.iform.no/pub/art.php?id=903 Evi Knudsens ]profil för lite extra inspiration!
Kör så det ryker! :emo-thumb
17 november, 2007 at 16:59 #676977Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Vet inte om du egentligen ville ha svar på frågan i rubriken eller mer feedback och input på din träning etc, men hur som helst finns inget veteran-SM i Bodyfitness ännu. Eftersom vi inte har tillräckligt många tävlande är helt enkelt inte behovet stort nog,. Men det kan ju ändras. En del av våra allra bästa tävlande är ju veteraner och i väldigt många fall 30+.Nja det var väl snarare en fråga om det fanns någon sådan tävling.Hakar jag på den vanliga SM-tävlingen eller väntar jag på att det kommer? Finns det mindre tävlingar under tiden som man kan vara med på? Det är ju bra för att få tävlingserfarenhet.
Tack iallafall för svar!17 november, 2007 at 17:08 #676978Anonym anvandareMemberLiz wrote:Hej hopp Erika!Kolla gärna [http://www.iform.no/pub/art.php?id=903 Evi Knudsens ]profil för lite extra inspiration!
Kör så det ryker! :emo-thumb
”satan i gatan” vad hon var läcker!!Skitsnygg! Jo det var en stor inspiration! Nu kör vi!!!!!
5 december, 2007 at 20:09 #676979Anonym anvandareMemberCarina Isaksson, Annika Warg och jag är veteraner men som JP skriver så fyller vi nog inte en hel klass. Kör på norrländskan!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.