Fitness Five

Home Forums Fitness Fitness Five

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author

Halva sidan blir förskjuten åt höger i Google crome :(

Snygg ordnat!

Får man vara med i fler än en deltävling?

mvh

Deltävling på Café Opera ..höhö :emo-thumb :D

Rookie wrote:
    Nu är hemsidan äntligen klar, läs mer på [http://fitnessfive.se FITNESSFIVE]

Kul Rookie :up:

En väldigt O.T fråga Rookie…men jag läste en träningsblogg och fick se en bild, av vad jag tycker ser ut som din bror, helt näck på en polisbil ;), kan det verkligen stämma :D:D…jag vet att han redan som liten (vi gick i samma klass åk 1 på lågstadiet) inte riktigt var som de andra barnen men, hahahaha jag valde att ändå inte lägga ut bilden här, hahahahha[/b]

Det låter lockande måste jag säga har vare sugen på att ställa upp, befinner mig oxå i Stockholm på lördag, har du bestämt var och när det blir än?
    mvh
    Tom

Passet slutade med att Rookie krossade oss övriga :D Bra jobbat Rookie och tack för ett kul träningspass!

Tack. Ska jobba lite på det där så man platsar på tävlingen. Så har man ju ett nytt mål att slå, dina 137 reps :D Jävligt bra gjort!
    Konserten var grym alltså?!

Blir ett nog ett roligt å intressant pass. Ska kolla runt ifall det är nån fler som är sugen på att testa

Rookie wrote:
    Tjena Johan, skriv in här vart vi ska vara så kanske några fler dyker upp på rätt ställe. Vi kan köra 17.30 den 25/3 på korpen, eller?

Det låter som en bra planering. Får uppdatera här senare ifall det blir nån ändring. Men vi siktar på 17.30

Hmm, skumt Annica, jag har inte skrivit nån träningsblogg nånstans så nån annan har snott min bild alltså

Bookie wrote:
    Hmm, skumt Annica, jag har inte skrivit nån träningsblogg nånstans så nån annan har snott min bild alltså

Sorry för O.T.

Hahahahaha, Ajdå, nej jag förstod att det inte var din blogg :D. Jag tror nog att [http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6074214 personen] som ”lånat” bilden inte alls gjorde det av ngn annan anledning än att du såg så jäkla ”HOT” ut, liggandes där näck på bilhuven :D. Hoppas allt är bra med dig annars, formen vekar toppen (syftar på din avtar), förstår du måste ha siktet inställt på Sweden GP nu i april va :p. MåGott. :)

Nej men det är rätt enkelt att få tag på din bild, [http://images.google.com/images?hl=sv&q=polis&gbv=2 googla på polis] :) första bilden av alla på Google….grattis[/b]

Stort tack Rookie för ett bra pass å många bra tips. Ordentlig skillnad på att testa reppa ut i nån utav övningarna och att köra alla i följd. Blev aningens mindre reps än vad jag är van vid. Fast då vet jag ju å andra sidan att dom var ordentligt utförda. Nu blir det högreps träning fram till tävligen

Får se om det blir så att jag kommer ner och kollar på athletic umeå och kör ett pass på IKSU när jag ändå är där. Hör av mig isf. I annat fall, lycka till på tävligen och hoppas att knäet hinner repa sig innan dess.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.