- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 april, 2010 at 19:29 #57507Anonym anvandareMember18 april, 2010 at 19:29 #304496Anonym anvandareMember
Hej hej!
Ska ställa upp i den långa klassen i CBB på Alhströmer 12 Juni och vet att man som tävlande inte är bättre än personen i hörnet gör en.
Vet att det är sent ute att fixa coach men har ej tidigare kunnat fixa det p g a rådande omständigheter.
Någon som kan tipsa om coach eller som känner för att ställa upp för en hungrig, ny CBB-stjärna?
Vem är jag?
Man, 25
185 cm
85 kg
Tränar på Exhale
Lever och andas träningUppskattar all hjälp jag kan få då man alltid kan lära sig något nytt
What a shame it is for a man to grow old, without ever seeing the beauty and strength which his body is capable
18 april, 2010 at 21:24 #304497Anonym anvandareMemberF_idde wrote:Hej hej!Ska ställa upp i den långa klassen i CBB på Alhströmer 12 Juni och vet att man som tävlande inte är bättre än personen i hörnet gör en.
Vet att det är sent ute att fixa coach men har ej tidigare kunnat fixa det p g a rådande omständigheter.
Någon som kan tipsa om coach eller som känner för att ställa upp för en hungrig, ny CBB-stjärna?
Vem är jag?
Man, 25
185 cm
85 kg
Tränar på Exhale
Lever och andas träningUppskattar all hjälp jag kan få då man alltid kan lära sig något nytt
What a shame it is for a man to grow old, without ever seeing the beauty and strength which his body is capable
På Alströmmer behöver man ingen coach, du tävlar utan färg och det finns folk på plats dom hjälper dig till rätta..
Jag hjälpte en kille förra året med poseringsträning, kosttips mm och han tävlade sedan utan coach..
Men det kan nog va smart att ta hjälp med poseringsträningen!
Du borde inte ha några poblem att hitta hjälp med det på Exhale, finns gott om väl meriterade killar/tjejer mellan dom väggarna:emo-thumb28 april, 2010 at 23:07 #304498Anonym anvandareMemberKul! Jag ska också tävla då See you there och lycka till med coachletandet
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.