Hur ska jag göra?

Home Forums Fitness Hur ska jag göra?

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • Author
    Sandra91 wrote:
    Tjejen på bilden heter Anna-Maria Lacatus. Är kär i hennes kropp och hoppar verkligen att jag också kan bli så. Blir tufft, men jag ska nog klara det!

Jag får börja med att se till att jag äter tillräckligt och köra på gymmet och verkar det inte funka så får jag äta mer och helt enkelt lägga på mig lite mer fett. Saken är den att jag har bra förbränning och har svårt att lägga på mig fett. Spelar detta någon roll i fasen att bygga muskler? Finns det något som säger att dom med låg förbränning och som har lätt att lägga på sig bygger muskler fortare? Eller kan en som har hög förbränning bygga lika snabbt?

Jag är också kär i hennes kropp :D

De som har hög förbränning brukar har lite svårare för att lägga på sig muskler, men lättare för att få en deffad kropp..

Sandra91 wrote:
    Nått i denna stilen är det jag vill uppnå om några år^^:
    [img=http://westerbergelin.blogg.se/images/2011/anna-maria_122749955_157415212.jpg]

Snygg offseason kropp där, jag använder den här bilden som inspirationskälla. Vet inte varför för det finns bra många fler bättre nordiska kroppar men hon är juh fruktansvärt vacker & kvinnlig får man ge henne cread för, sedan är hennes vackra rumpa en stor dröm:p Däremot har jag aldrig varit ett fan av hennes vader/smalben. Men mycket handlar om genetik med så man får utgå ifrån sina förutsättningar & göra det bästa utav det hela.
    Vi har samma mål men börjar på motsatt ända, skall bli kul & se om vi hamnar där någon gång samtidigt:D Önskar dig lycka till!:emo-thumb

Roligt att det är någon mer som strävar efter samma mål! Vackra kvinnor på bilderna och man får hoppas att man själv kan bli så någon gång. Men som du säger man får jobba utefter sina egna förutsättningar. Alla är olika så det är svårt att bli identisk med någon annan som man ser på tex en bild. Får hoppas att vi hamnar där samtidigt ja! fortsätt kämpa på! :) Lycka till!

Viewing 3 posts - 16 through 18 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.