Tävlande i Fitness 2009??!

Home Forums Fitness Tävlande i Fitness 2009??!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 32 total)
  • Author

Nu måste vi se till att grenen som håller på att dö ut i Sverige verkligen inte gör det. På SM -08 fanns det en tapper tävlande. Jag kommer att ställa upp och köra Fitness på SM -09 och jag hoppas att det finns fler än jag som vill köra. Vi var 32 startande i långa Bf-klassen nu på Luciapokalen, hur roligt och taggande som helst. Nu förväntar jag mig inte att det ska vara lika många som kör Fitness, men visst vore det väl kul om vi blev fler än en som bjuder publiken på lite show? Så kom igen nu alla som är sugna på att köra Fitness så kan vi väl peppa och tagga varandra så att denna roliga gren inte försvinner från våra tävlingar och scener i Sverige!!! :up:

Jag röstar för att du inkorporerar uniformen i ditt fria8)

Andreas Guiance wrote:
    Jag röstar för att du inkorporerar uniformen i ditt fria8)

Ja det hade ju varit en syn, men jag tror inte skolledningen skulle uppskatta det. Och jag hade åkt ur skolan med huvudet före. Dock finns det ju uniformer i ”plojvariant”, tåls att tänkas på!

Om det hade varit aktuellt med ett robotliknande kylskåpsprogram hade jag kunna ställa upp:D

Nä, men jag hoppas verkligen att fler kan och kommer att delta, för det är både vackert att titta på och Väldigt roligt att göra, har jag blivit informerad om.

Så alla tjejer och kilar som gått och funderat…. Do it! Du behöver inte vara byggare… kanske är du gymnast, dansare, kampsportare eller som johanna Isprinsessa. :up:

Anna Lübeck wrote:
    Om det hade varit aktuellt med ett robotliknande kylskåpsprogram hade jag kunna ställa upp:D

Nä, men jag hoppas verkligen att fler kan och kommer att delta, för det är både vackert att titta på och Väldigt roligt att göra, har jag blivit informerad om.

Så alla tjejer och kilar som gått och funderat…. Do it! Du behöver inte vara byggare… kanske är du gymnast, dansare, kampsportare eller som johanna Isprinsessa. :up:

:D Hahhahaah!
    ja,eller om det är aktuellt med ett kassaskåp-som-har-ont-imagen-å-vill-gå-på-toa-program så e jag med!

Tycker det är svinkul att kolla på fitness, hoppas ALLA som är sugna på att köra, GÖR det!!:up:

Många vill gärna titta på Fitness som gren, men ingen vill köra. Och jag tror nog att många anser ser sig vara som kylskåp fast dom inte är det. Det är lång tid till SM går av stapeln, med idog träning så kan vigheten snabbt bli mycket bättre. Vi svenska är för mesiga helt enkelt. ”Kan inte, orkar inte, ids inte” Dom orden fanns inte i min ryske baletttränares vokabulär, då var han en marodör tyckte jag. Nu är jag glad att han visade att ska man ta sig någonstans så får man faktiskt slita lite också. Jag hoppas verkligen att det är fler som vill köra nu, och testa. Jag har aldrig testat på Fitness tidigare, det är för mig en utmaning som jag ser fram emot. Och jag hoppas verkligen att det finns fler som kan tänka sig att anta utmaningen med mig???!!

Vad kul!! :D Jag är definitivt med! Då slipper jag vara själv igen. :emo-thumb
    Finns det några fler som är sugna? Jag hade så otroligt roligt på SM och vill absolut göra det igen. Alla ni som var på gång i somras kanske vill ställa upp nästa år?
    Ha det gott!!
    Jeanette

trihealth wrote:
    Vad kul!! :D Jag är definitivt med! Då slipper jag vara själv igen. :emo-thumb
    Finns det några fler som är sugna? Jag hade så otroligt roligt på SM och vill absolut göra det igen. Alla ni som var på gång i somras kanske vill ställa upp nästa år?
    Ha det gott!!
    Jeanette

Vad roligt!! Då är vi i alla fall två. Men jag vet inte riktigt vad man skulle kunna göra för att få fler att ställa upp?? Vad det är som gör att grenen inte är så populär. Alla ni som förr har tänkt på att ställa upp, vad är det som gjort att ni inte gjort det? Och vad krävs för att ni skulle göra det i år?

Jaa!! Fler tävlande i Fitness! är det någon som vet om det är någon Fitnesstävling i vår? (hittar inget) Eller är det bara BF eller AF som gäller då?

Hello!
    Vad roligt att intresse för Fitness finns!

Jag tappade nog lusten när jag såg att det var så några intresserade. Det krävs ju lite till planering och träning inför Fitness och då vill man ju att det ska bli en riktig tävling också. Detta gjorde att jag fortsatte med gymnastiken istället som fortfarande ligger mig varmt om hjärtat.

Jag älskar det fria i Fitness och ställer gärna upp igen om det visar sig bli fler som är på G!!!

Kram på er!

Flessa wrote:
    Jag säger +1 på denna. Någon som vet någon mer Fitnesstävling som går av stapeln detta år, förutom FF? :)

MVH

Det har inte tidigare och arrangeras inte i år en tävling i grenen Fitness på Fitnessfestivalen. Däremot Body Fitness.

Flessa wrote:
    Jag tänker på Athletic Fitness. :up:

Som körs på SM i september och på Decembercupen i november/december.

Flessa wrote:
    Jag tänker på Athletic Fitness. :up:

Inte heller Athletic Fitness arrangeras på Fitnessfestivalen i Göteborg. Du tänker måhända på Decembercupen i Lund…?

Edit: Janpeter hann först…

Flessa wrote:
    Är de två nämnda tävlingarna de ända som går av stapeln i år då alltså? ( I AF)

I dagsläget är de två tävlingarna Janpeter nämnde de enda Athletic Fitness-tävlingar som arrangeras i Sverige (i år).
    För några år sedan behövdes/förekom en extra kval-tävling inför Athletic Fitness-SM.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 32 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.