- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 januari, 2009 at 14:02 #624434Anonym anvandareMemberFlessa wrote:Okej..
Vad krävs för att man ska kunna ställa upp? (tänker inte på träningsförberedelser nu alltså, utan allt annat runt omkring)Tack för svaren!
Hej!
Jag tror att det enda som krävs är att du tävlar för en förening som är medlem i Svenska kroppskulturförbundet, och att du fixar tävlingslicens som gäller för det året du ska tävla.
//Sofie
26 maj, 2009 at 12:20 #624435Anonym anvandareMemberHej på er!
Hur går det med förberedelserna och vilka kommer att ställa upp? Nyfiken!!! Jag ska tävla SM i truppgymnastik i helgen som kommer så hittils har det varit fullt upp med gymnastikträningen. Funderar strakt på att fixa ihop ett fria till Fitness till SM. Är väl inte riktigt säker ännu om jag ska vara med eller inte??Kram på er!
26 maj, 2009 at 12:27 #624436Anonym anvandareMembersofie wrote:Hej på er!
Hur går det med förberedelserna och vilka kommer att ställa upp? Nyfiken!!! Jag ska tävla SM i truppgymnastik i helgen som kommer så hittils har det varit fullt upp med gymnastikträningen. Funderar strakt på att fixa ihop ett fria till Fitness till SM. Är väl inte riktigt säker ännu om jag ska vara med eller inte??Kram på er!
Jag kommer inte att kunna ställa upp i år dessvärre, väntar på en höftoperation som jag hoppas kommer att utföras inom snar framtid. Men när jag är fit for fight igen får vi se vad som händer.
26 maj, 2009 at 13:22 #624437Anonym anvandareMemberAtlebond wrote:Jag kommer inte att kunna ställa upp i år dessvärre, väntar på en höftoperation som jag hoppas kommer att utföras inom snar framtid. Men när jag är fit for fight igen får vi se vad som händer.Å nej va tråkigt att höra! Hoppas du får din operation snart så du blir fit for fight igen!!!
Kram
4 juni, 2009 at 21:16 #624438Anonym anvandareMembersofie wrote:Hej på er!
Tjingeling!
Klart att du ska vara med!! :up: Jag kan ju inte vara ensam igen! Så tråkigt då… Så vi ses väl på scen i oktober??? Du har ju nästan allt ”klart” om du ska tävla i gymnastik. Hehehe…det är ju inte som jag som ska mjuka upp min stela kropp. *HOST HOST*//Jeanette
11 juni, 2009 at 19:01 #624439Anonym anvandareMembertrihealth wrote:Tjingeling!
Klart att du ska vara med!! :up: Jag kan ju inte vara ensam igen! Så tråkigt då… Så vi ses väl på scen i oktober??? Du har ju nästan allt ”klart” om du ska tävla i gymnastik. Hehehe…det är ju inte som jag som ska mjuka upp min stela kropp. *HOST HOST*//Jeanette
Ha ha ja jo nästan Men vi kan ju inte bara vara 2 stycken som tävlar ju! Även om det är bättre än ingen såklart!
Jag efterfrågar resten av alla som sitter hemma och funderar på att ställa upp. Jag vill att vi ska vara minst 10 för att det ska bli tävling. Jag har varit ensam så många tävlingar och det är mycket slit för att stå ensam på tävlings scenen.
Tänk om det kunde visa sig en massa tjejer som är sugna på att testa i år då skulle jag inte tveka en sekund på att ställa upp och vara med! Det är ju faktigst jättekul eller hur?
Vart bor du förresten Jeanette? Har jag säkert frågat förut?
11 juni, 2009 at 19:34 #624440Anonym anvandareMembersofie wrote:Vart bor du förresten Jeanette? Har jag säkert frågat förut?Quote:trihealth
Junior MemberReg.datum: mar 2008
Inlägg: 611 juni, 2009 at 23:46 #624441Anonym anvandareMemberTack Jörgen! :emo-thumb
Det skulle vara så kul om fler ville ställa upp. Jösses jag e snart 37 år så det går…hahaha!! Kul när det är mer än posering. Få showa loss lite…
Sofie, du får gärna kika in på min blogg så kan vi kanske peppa varandra. Klart att du ska ställa upp! *blink blink*
Å var håller ni andra hus tjejer? Tveka inte utan KÖR PÅ!!! :nod
Tjing!
Jeanette________________________________
[www.metrobloggen.se/fitnessmama]12 juni, 2009 at 09:44 #624442Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Ehm…:o
15 juni, 2009 at 21:17 #624443Anonym anvandareMemberHej på er!
Vad jag kan utläsa är vi 3 stycken!? Ju fler desto bättre.
Lycka till med allt och kramar så länge!16 juni, 2009 at 09:56 #624444Anonym anvandareMemberlindabergqvist wrote:Hej på er!Vad jag kan utläsa är vi 3 stycken!? Ju fler desto bättre.
Lycka till med allt och kramar så länge!Men det är ju underbart!!!:up:
16 juni, 2009 at 22:42 #624445Anonym anvandareMember-Börjar få upp intresset igen!
Senast var förstås för över 10 år sedan. Tittar man på klipp så verkar de fria programmen ha blivit så mycket mer gymnastiska. Volter osv..
Känns som om man ligger i lä på den fronten. Bör nästan ha bakgrund inom gymnastik eller konståkning för att lyckas få ihop det antar jag?
Upplevde att det mer handlade om att visa upp styrkemoment på scen förr.. eller??17 juni, 2009 at 11:01 #624446Anonym anvandareMemberFrida S wrote:-Börjar få upp intresset igen!
Senast var förstås för över 10 år sedan. Tittar man på klipp så verkar de fria programmen ha blivit så mycket mer gymnastiska. Volter osv..
Känns som om man ligger i lä på den fronten. Bör nästan ha bakgrund inom gymnastik eller konståkning för att lyckas få ihop det antar jag?
Upplevde att det mer handlade om att visa upp styrkemoment på scen förr.. eller??Hej Frida!
Kul att du börjar få upp intresset igen! Tyvärr är det nog fler som tänker som du och just därför inte så många som vågar ställa upp i Fitness. Jag har ju tyvärr lite svårt att bevisa motsatsen eftersom jag är gymnast och därmed plockar in lite gymnastiska övningar i mitt fria. Men jag kan ju inget annat!
Jag tycker absolut inte att det måste vara volter för att få ihop ett bra program. Det viktigaste är att man visar upp alla delmoment (styrka, flexibilitet och explosivitet). Samt att man har en bra helhet. Jag hade exempelvis för lite stykemoment i mitt och fick sämre resultat på grund av detta även om jag har en massa gymnastik i mitt.
Plocka in övningar som faller dig varmast om hjärtat och inspirera fler till att våga ställa upp!
Det vore så kul att se fler på scen i år!!!23 juni, 2009 at 13:37 #624447Anonym anvandareMemberHej tjejer!
Nu har jag blivit taggad som tusan! Satte igång lite i helgen och fila lite på fria. Ska bli jättekul!!!
:dance:3 juli, 2009 at 10:37 #624448Anonym anvandareMemberHej på er tjejer!
Hur går det med förberedelserna inför SM?
Jag har just klippt ihop min musik och jag är jättenöjd nu, blev kanon!!!
Nästa vecka planerar jag börja med fria, ska få lite inspiration och hjälp av en kompis, ska bli jättekul!!!Skriv och berätta lite hur det går så kan vi peppa varandra!
Kram Sofie
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.