Tjej som söker coach i Göteborgsområdet!!

Home Forums Fitness Tjej som söker coach i Göteborgsområdet!!

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Hej!

Jag undrar om det finns någon i Göteborgsområdet – tjej som kille – som själv kan eller som känner någon som kan coacha mig till att komma i tävlingsform för bodyfitness.

Det jag till att börja med behöver är en bedömning om jag över huvud taget har vad som krävs för att kunna göra bra ifrån mig på en bodyfitnessscen. Sedan behöver jag hjälp med tränings- och kostschema samt övrig coachning som krävs för att jag ska kunna nå mitt mål. Min tanke är att kunna debutera i bodyfitness inom en hyfsat snar framtid.

Jag är 28 år och har tränat styrketräning i ca 7 år och är alltså inte nybörjare inom själva tränings- och kostbiten. Jag bifogar inte några bilder här utan kan maila det vid senare tillfälle.

Ytterst tacksam för svar!!!

//Lisette

Jag försökte Pma dig men det gick inte…

Madde wrote:
    Jag försökte Pma dig men det gick inte…

Nej, hon har inte tillräckligt många inlägg för att använda PM. :)

skulle själv vilja ha det.

:( Du råkar inte hittat en coach? känns som om jag sökt land och rike runt :(

NatNat wrote:
    :( Du råkar inte hittat en coach? känns som om jag sökt land och rike runt :(

Finns många byggare på Exhale, där kan du nog hitta hjälp om du frågar.

anders172 wrote:
    Finns många byggare på Exhale, där kan du nog hitta hjälp om du frågar.

Jo mailade dit idag, bor i borås så blir ju svårare om dom vill man ska träna på gymmet tyvärr… har skickat ut massa krokar idag så får se om någon nappar, annars blir det till att ta upp telefonen och ringa och plåga folk istället haha

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.