Äter ihjäl mig snart…

Home Forums Kost och Näringslära Äter ihjäl mig snart…

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • Author
    Mantus wrote:
    See you there:emo-thumb

skalade 20st på tiden 01:52 (dock så hamnade jag runt 02:15 dem flesta ggr)

Kesella (Kvarg) med konsentrerad Funlight, gärna Tropical Fruit gillar jag. Dock har det kommit en del studier som tyder på att aspartam som är sötningsmedlett i Funlight inte är speciellt hälsosamt.

Du kan också blanda kesella med frysta hallon/jordgubbar och mixa dem. Blir lite tjock konsistens, men blanda ut med vatten tills du tycker konsistensen är lagom. Häll på lite kanel och/eller kardemumma efter eget tycke. Smakar riktigt bra och mättar bra.

Quote:
    …Har precis övergått från snus till nikotintuggummi.

Är väl inte riktigt vad du frågade efter men jag slutade snusa för ca 1 år sedan har försökt flera gånger innan, men denna gång använde jag 24h nikotinplåster först dom starkaste o sedan trappar man ner.
    Det funkade bra för mig iaf, blir bara dålig i magen av nikotintuggimmina..

Andra hjäpmedel: starka halstabletter, vanliga tuggummin.
    Apelsiner har jag fått för mig hjäper vet inte varför men när jag höll på att bli knäpp så började jag skala en apelsin o seda mumsade jag i mig den, när detta var gjort så hade suget lugnat sig…

Lycka till!!!

DomPe wrote:
    Kesella (Kvarg) med konsentrerad Funlight, gärna Tropical Fruit gillar jag. Dock har det kommit en del studier som tyder på att aspartam som är sötningsmedlett i Funlight inte är speciellt hälsosamt.

Dock: [http://forum.body.se/showthread.php?t=4341&highlight=debatten]

Sam jr wrote:
    skalade 20st på tiden 01:52 (dock så hamnade jag runt 02:15 dem flesta ggr)

Hah jag snittar runt 2 min men tror att jag kan krypa ned till 01:40 med lite mer övning och lite tur :emo-thumb

jagvill också vara med och tävla, 20st på 1:49 efter minst 20 försök är mitt bidrag för nu, äntligen något jag är bra på:ike:.

Bra debatt där…

Mer kvarg och funlight åt folket//Stolleman

Stolleman wrote:
    Mer kvarg och funlight åt folket//Stolleman

:emo-thumb

Fan grabbar ni e ju riktigt bra …får nog ligga i hårdträning inför nogp då

Sam jr wrote:
    Fan grabbar ni e ju riktigt bra …får nog ligga i hårdträning inför nogp då

Ja det är nog bäst det, vi vill ju inte att du skall framstå som en newbie inom den ädla konsten solrosfröskalning:)

Ett tips jag kan ge dig är att göra protein milkshake.Jag
    brukar dricka det när jag känner mig riktigt hungrig.Den tjocka smeten fyller magen och ger en mättad känsla.

Viewing 10 posts - 16 through 25 (of 25 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.