deff

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

Började deffa för ca 3 – 4 veckor sen kommer inte ihåg exakt. gick inte ner något alls i början men ville inte dra ner på maten i tron om att det snart skulle lossna, nu sista veckan har jag gått ner 2kg om inte mer fast jag har ätit precis som förut och rört mig precis lika mycket, vad kan det här bero på:what:

käkar kreatin och dricker vatten som fan, så det vore ju inte troligt ?

jag ligger på ca 2700 kalorier/ dag 3200 på träningsdagar. Jag har ändrat en sak kom jag på, jag äter kyckling ris och grönsaker 3 gånger om dagen, 2 – 3 första veckorna åt jag 2 gånger om dagen. Det är samma mängd mat nu som när jag åt 2 gånger om dagen fast jag har fördelat det på 3 istället, men jag får ju i mig lika mycket som förut så det kan ju inte bero på det ?

jag äter 7 gånger om dagen förut va det 6 gånger och det va 3 timmar mellan nu är det 2,5 timme typ. Förut tänkte jag att jag måste skära ner lite för att gå ner, nu bara rasade 2kg av, det är ju för mycket och jag kommer ju tappa muskler om jag går ner 2kg varenda vecka, vart lite förvirrande det här men det löser sig väl med tiden.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.