Hjälp med viktnergång ?

Home Forums Kost och Näringslära Hjälp med viktnergång ?

• This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Skulle vilja ha lite tips om hur jag ska gå ner i vikt, jag är 1.90 cm ca o väger runt 95 kg, jag är inte värsta ”muskelknutten” men jag är inte helt utan muskler heller, men själva problemet är att jag har lite för mycket fett på kroppen.
    Jag styrketränar 5 dagar i veckan (ca 1.5 timmar per gång) och dricker protein dryck efter det (enligt rekomenderad dos), jag kan tänkte att jag skulle börja gå 1 timme om dagen (har gjort det i 1 vecka nu :P) och det jag skulle vilja ha hjälp med är själva kosten, vad ska jag äta? Jag vill inte bli av med muskler, bara fett (om det är möjligt, jag är inte så insatt i ämnet), skulle vara tacksam om någon kunde hjälpa mig.:)

P.S Ursäkta om det blev lite långt, verkar som alla är kortfattade så jag försökte vara det med :P

Hör inte till kosten, men se gärna till att ta promenaden på morgonen innan frukost. Då har inte kroppen någon vidare energi förutom i form av fett, så energin hämtas då från fettcellerna. En kopp kaffe/te eller dylikt innan promenaden funkar fint.

ok, tack för tippset :)

Du kan äta som vanligt fast minska på portionerna…

[http://forum.body.se/showpost.php?p=82185&postcount=2]

Svar från en annan tråd som är applicerbart även här.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.