Home › Forums › Kost och Näringslära › Hur verkar det här?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 mars, 2006 at 21:30 #94015Anonym anvandareMember19 mars, 2006 at 21:30 #1030312Anonym anvandareMember
Jag tränar 3-4 dagar i veckan (kör igenom hela kroppen under en vecka) 2 veckor efter max ot vad gäller set och reps.
En vecka mer uthålligt med 10-16 reps per sett, fortfarande hela kroppen på en vecka.
Och sista veckan varje månad kör jag ett pass body pump (hela kroppen) på måndagen och vilar resten utav veckan.
Så ser en månad ut för mig träningsmässigt.Två dagar i veckan går jag på trappmaskin i 40 min på morgonen innan frukost (tar en proteindrink när jag går upp) för att förbränna under de tre första veckorna och sista veckan när jag bara kör ett pass bodypump går jag fyra dagar i veckan på trappmaskin för att förbränna.
Jag tränar för att bli bygga muskler och bli större och har tränat i 3.5 år.
De två första åren tränade jag väldigt lätt och deffade mest.
Jag är 189 cm och väger 75 kg. När jag började träna vägde jag 92 kg.Hur bör jag äta för att bli större utan att lägga på mig fett?
Jag har väldigt lätt för att lägga på mig fett (därför jag måste gå på trappmaskin regelbundet) och bör jag äta olika under de olika veckorna?Nu äter jag som följer:
Frukost 09:00: en talrik nyckelhålsmärkt müsli och yoghurt + en skiva grovt bröd med 125 g tonfisk på.
En proteindrink.Lunch 12:00: En stor portion pasta.
12:30 styrketräning 60 min.
En gainer recoverydrink direkt efter träning.14:10: en portion wookgrönsaker och kycklingfilé.
16:00: proteindrink + frukt.
18:00: en portion wookgrönsaker och kycklingfilé.
20:00: en skiva grovt bröd med ett kokt ägg.
22:00. proteindrink.
Hur verkar det? Vad bör jag ändra på?
21 mars, 2006 at 18:02 #1030313Anonym anvandareMemberIngen?
21 mars, 2006 at 18:31 #1030314Anonym anvandareMember[http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=26881]
Läs här för att lära dig hur din kost påverkar din vikt.
En annan lärvärd tråd:
[http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=47112&page=1&pp=15]22 mars, 2006 at 01:55 #1030315Anonym anvandareMemberSchampo wrote:Två dagar i veckan går jag på trappmaskin i 40 min på morgonen innan frukost (tar en proteindrink när jag går upp) för att förbränna….Tar du en protein drink innan du gar pa trampmaskinen.? I sa fall kan du lika garna ga pa kvallen, meningen med morgon promenader ar att insulin nivaerna ar laga pa morgonen innan du atit nagot, dvs lattare att forbranna fett. Nu nar du tar en protein drink slar du pa insulin nivarena och da forstor du ju hela grejjen med att ga/trampa pa morgonen.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.