klarar man sig?

Home Forums Kost och Näringslära klarar man sig?

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

jag tänkte påbörja en liten diet imorgon, jag tänkte äta 2-3dl ris under hela dagen och dela upp det under 4-6 måltider under dagen med kyckling/fisk och proteinshakar, men när behöver man mest kollisar, och en bra dietfrukost?
    jag tänkte äta 1dl fiberhavregryn och 1 macka kanske lr?

Gröt till frukost är ju kanongott och bra för att bibehålla mättnadskänslan. Själv behöver jag mer än bara gröt till frukost, men alla är vi olika.
    Kolhydrater…ja, efter träning behöver du då en viss mängd iaf, men jag överlåter till de som är mer kunniga att svara på det.

cornboy wrote:
    jag tänkte påbörja en liten diet imorgon, jag tänkte äta 2-3dl ris under hela dagen och dela upp det under 4-6 måltider under dagen med kyckling/fisk och proteinshakar, men när behöver man mest kollisar, och en bra dietfrukost?
    jag tänkte äta 1dl fiberhavregryn och 1 macka kanske lr?

Hur brukar du äta efter träning? Det är då om något som du behöver snabba kolhydrater och protein, speciellt om du går på diet.

Jag brukar göra gröt på 1dl fiberhavregryn och sedan blanda i en protenshake gjord på minimjölk, riktigt gott och man står sig ett tag.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.