- This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Kost och Näringslära › Personlig rådgivning – mat
Hejsan, mitt problem är att jag är lat och har svårt för att hålla något en längre period. Jag behöver lite mer disciplin i mitt liv och en bra början är mat. Känns som att jag behöver ett exakt upplägg som beskriver vad jag ska äta och vid vilken tidpunkt på dagen. Sen blir det till att följa det slaviskt
Känns som att jag annars bara kommer äta när jag känner för det och efter träningarna. Är ca 182 cm lång och väger 67 kilo. Har daltar fram och tillbaka med träningen i ca 3 år nu men vill skärpa mig och ta tag i mig själv och verkligen ändra om allt. Bra mat och sömn är en bra början tror jag. Tränar 3 ggr i veckan och har som mål med träningen att gå upp några kilo i samband med träning och få mer muskelmassa men att inte bli för bulkig. Kanske inte så stor risk med mina få kilon men på längre sikt. Skulle vara underbart om någon vänlig själ skulle kunna beskriva något slags system för hur jag kan äta, kanske ett litet schema på när och vad som ska intas. Vill verkligen förändra min situation till det bättre och skärpa mig.
Tack på förhand
/M
Plz help
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY