Vad e felet?

Home Forums Kost och Näringslära Vad e felet?

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 31 through 35 (of 35 total)
  • Author
    Alex Thunholm wrote:
    nu sist när det gick som bäst körde jag två små laddningar a 350g två gånger i v . körde då även mkt cardio hade bråttom 6v på mig o 8kg :p
    lärt mig att ju hårdare man blir desto mindre mängder kolisar o oftare man laddar desto bättre. i början kan man ju köra en ”ätardag” dock inte alltför mkt skit utan mer mat då.

:)

tack för svaret! det svåra är bara att slopa allt gott :(
    men visst , det är ju det som krävs för att bli riktigt hård

För mej e det inget svårt att slopa allt ”gott”….har inget sötsug alls….. konstigt men skönt….för mej e det svåra att trycka kolisar…e as känslig som sagt!…men va tusan..man vänjer väl sig!?

MalinSjögren wrote:
    För mej e det inget svårt att slopa allt ”gott”….har inget sötsug alls….. konstigt men skönt….för mej e det svåra att trycka kolisar…e as känslig som sagt!…men va tusan..man vänjer väl sig!?

skönt för dig! :) önskar jag var som du…:)

athleticmia wrote:
    skönt för dig! :) önskar jag var som du…:)

njae inte riktigt väl…e ju as jobbigt att va kolis känslig….inte bra alls!…men att sötsuget inte finns…e så skönt!….. hur gör man för att ”öva” upp sin kolis känslighet,…:o

det enda man kan göra för att förbättra den är ju att lura kroppen genom att inta sina kolisar innan under o efter träning så kroppen lär sig att verkligen använda dem i sina muskler osv.
    dock blir vissa spärrballonger av kolisar oavsett vad de gör. tror dock inte att en liten tjej blirså rund :p

Viewing 5 posts - 31 through 35 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.