Vet Egentligen Inte Om Jag äter För Lite?!?

Home Forums Kost och Näringslära Vet Egentligen Inte Om Jag äter För Lite?!?

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Jag har påbörjat en deff där jag pendlar mellan att äta mellan 1400-1800 kcal per dag beroende på träningsmängden.. jag äter även extra tillskott av omega3 m.m för att få i mig bra fettsyror.. men jag tränar nog jääävligt mkt tror jag..kört på i 3 veckor nu och än sålänge går det hur bra som helst..får verkligen planera in vilodagarna eftersom jag är såå motiverad att hela tiden gå till gymet, ut och jogga, gå morgonpromenader m.m.
    Förra veckan blev det 3 gym pass, 2 löppass på en mil vardera, + 3-4 morgonpromenader… till saken hör det att när jag vägde mig igår hade jag ökat 0.5 kg i vikt.. däremot minskat 2 cm runt midjan samt 2 cm runt höfterna.. mäter o väger mig 1 gång i veckan..måndag mornar…jag antar att det beror på att jag samlat på mig massa väska nu när jag börjat träna så mkt osv.. men vill faktiskt tappa ett par kg och inte tvärtom även om kroppens form självklart är viktigare.. vill ändå under 60 kg.. är 164 lång o väger nu 66 kg.. vägde 57 förra sommaren och det var en bra vikt för mig..men har riiiktigt svårt att ta mig under 63-62 … tar liksom stopp där… Ja nu blev det många funderingar i en och samma tråd… kan lika gärna ta min sista fundering och det är gällande det nya K tillskottet, Lipodrain… någon som prövat det??? vill verkligen brääännna ordentligt nu… men visst.. det händer ju grejer.. gått ner ca. 8cm på 3 veckor samt 2.3 kg så ska väl inte klaga antar jag ;) tar hur som helst emot alla tips och råd med öppna armar.. kramisar sanna

Tjena sitter också och funderar över det nya lipodrain ? har du fått veta något mer om det ? eller någon annan som vet kanske. tänkte ev prova det tillsammans med viktomin.

ha de raz

eftersom du gått upp i vikt på den lilla kosten, o din träningsmängd kan jag inte tolka det på annat sätt än att DU KÖR FÖR HÅRT! du har gått ut för hårt,, äter för lite till den träningsmängden.
    fortsätter du så här kommer din kropp snart bli väldigt sliten o din motivation kommer att försvinna….

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.