Home › Forums › Matlagning och Recept › Enkla maträtter för oss som bulkar – hjälp till
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 augusti, 2010 at 23:46 #55777Anonym anvandareMember27 augusti, 2010 at 23:46 #219364Anonym anvandareMember
Hej alla träningsglada!
Jag tänkte öppna en tråd för oss som bulkar, visst får andra också tillägga med bidrag men det vi skall samla här är:
Maträtter som är relativt enkla att göra och som har ett högt energiinnehåll.
Jag kan ha missat en tråd om detta som redan finns, säg gärna till då!Jag har själv svårt att komma på maträtter och speciellt maträtter där man får i sig mycket energi, gillar att äta nyttigt
Så vräk ur er alla enklare mattips, behöver inte stå exakt hur mycket det ska vara av allt bara tillräckligt för att andra ska kunna förstå vad det är och kunna göra ungefär likadant.
Har ni några smaskiga kaloribombsrecept? Låt höra!
27 augusti, 2010 at 23:49 #219365Anonym anvandareMemberfagergren wrote:Hej alla träningsglada!
Jag tänkte öppna en tråd för oss som bulkar, visst får andra också tillägga med bidrag men det vi skall samla här är:
Maträtter som är relativt enkla att göra och som har ett högt energiinnehåll.
Jag kan ha missat en tråd om detta som redan finns, säg gärna till då!Jag har själv svårt att komma på maträtter och speciellt maträtter där man får i sig mycket energi, gillar att äta nyttigt
Så vräk ur er alla enklare mattips, behöver inte stå exakt hur mycket det ska vara av allt bara tillräckligt för att andra ska kunna förstå vad det är och kunna göra ungefär likadant.
Har ni några smaskiga kaloribombsrecept? Låt höra!
Varför måste du få i dig mycket Energi?
Öka bara mängden på alla maträtter. 350g Kycklingfile med pasta å currysås är en favorit..28 augusti, 2010 at 13:59 #219366Anonym anvandareMemberphilippg wrote:Varför måste du få i dig mycket Energi?
Öka bara mängden på alla maträtter. 350g Kycklingfile med pasta å currysås är en favorit..Jo det är sant att man ska äta mer också men ibland kan det vara skönt om man inte är jätte hungrig att kunna äta något med mycket energi som inte är en hel stek lixom. Hoppas du förstår.
Kyckling, cyrry och pasta är en favorit här med
j.v.k det lät som en riktig energibomb, lär jag testa!
28 augusti, 2010 at 14:24 #219367Anonym anvandareMemberFriterad Snickers! :up:
[http://www.wikihow.com/Make-a-Deep-Fried-Snickers-Bar]
28 augusti, 2010 at 14:35 #219368Anonym anvandareMemberphilippg wrote:Varför måste du få i dig mycket Energi?
Öka bara mängden på alla maträtter. 350g Kycklingfile med pasta å currysås är en favorit..Ökar man mängden. så som du säger får man ju just i sig mer energi.
Läs här fagergren:
[http://traningslara.se/konkreta-tips-for-dig-som-vill-upp-i-vikt/]
Att börja trycka i sig skräp som godis, gainers och läsk är inte rätt väg att gå. Mat är gott och energirik mat är inte onyttig.:up:
28 augusti, 2010 at 14:55 #219369Anonym anvandareMemberEddie Vedder wrote:Ökar man mängden. så som du säger får man ju just i sig mer energi.Läs här fagergren:
[http://traningslara.se/konkreta-tips-for-dig-som-vill-upp-i-vikt/]
Att börja trycka i sig skräp som godis, gainers och läsk är inte rätt väg att gå. Mat är gott och energirik mat är inte onyttig.:up:
Riktigt bra artikel är vad det är
MVH
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.