Flytande Äggvita på daglivs! [Kungsholmen, Stockholm]

Home Forums Matlagning och Recept Flytande Äggvita på daglivs! [Kungsholmen, Stockholm]

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 61 total)
  • Author
    Sessan wrote:
    Du är en pärla. :)

Ja du måste testa det i gröten:emo-thumb det är supergott med lite kanel å en matsked olja

Kvarnhammar wrote:
    Ja du måste testa det i gröten:emo-thumb det är supergott med lite kanel å en matsked olja

Aaah…det ska jag göra. Tack för tipset. :)

Men jag är inte så hardcore att jag utesluter sötningsmedel… ;)

Pratade med de på Vivo igår och de kommer tyvärr inte att ta in äggvita. Men det finns tydligen andra ställen man kan få tag i det på.

Crille

har inte läst hela tråden. men bagerier kan ha äggvita på dunk. och knatar man in bakvägen där och ber om att få handla en sån så tror jag inte det är några problem.

Kvarnhammar wrote:

Det låter kalas, men min vän, vart skaffar jag detta!?

*BUMP*

vart hittar jag flytande äggvitor.

Hej! Nu har vi äntligen fått hem äggvita i sortimentet! :D
    Mvh, Patrik (Daglivs)

[img=http://desmond.yfrog.com/Himg704/scaled.php?tn=0&server=704&filename=kyzs.jpg&xsize=640&ysize=640]

daglivs wrote:
    hej! Nu har vi äntligen fått hem äggvita i sortimentet! :D
    Mvh, patrik (daglivs)

[img=http://a.yfrog.com/img704/5329/kyzs.jpg]

strÅlande!

Blev riktigt glad när jag gick förbi ägghyllan på Daglivs här om dagen och fick syn på produkten.
    Praktisk förpackning, lång hållbarhet och 34,90 för 1 liter (som motsvarar 30 äggvitor). Hoppas flytande äggvita behålls i sortimentet.

Köpte precis min första dunk!

Perfekt, underlättar verkligen :D

Måste säga att det var väldigt smidigt att använda, detta kommer bli en stapelvara i kylen :)

någon somn vet om det finns kvar?

Hanne wrote:
    Blev riktigt glad när jag gick förbi ägghyllan på Daglivs här om dagen och fick syn på produkten.
    Praktisk förpackning, lång hållbarhet och 34,90 för 1 liter (som motsvarar 30 äggvitor). Hoppas flytande äggvita behålls i sortimentet.

Detta är guld, hade glömt det!
    Skall köpa en sådan idag!

:)

christian84 wrote:
    någon somn vet om det finns kvar?

jepp finns kvar, de har nu även ägggula på 1 liters dunk om man hellre vill ha det.

känns inte som att någon tar upp smaken på denna produkt.
    De smakar rent sagt unket.. ja köpte en dunke men slängde allt efter att ha testat en äggvite omlett. blää, riktiga äggulor smakar mycke bättre.

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 61 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.