- This topic is empty.
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Matlagning och Recept › Förvaring grönsaker
Hej. Finns det nån hemsida på nätet som förklarar hur man ska förvara grönsaker/frukt, och viktigast av allt, hur länge dom håller.
ex: jag har tomater i kylen, hur länge kan man ha dom liggandes där utan att de blir dåliga.
Eller hur länge kan t.ex en citron stå tills den blir dålig.
Såna tips?
Tack..
[http://www.google.se/#hl=sv&q=gr%C3%B6nsaker+f%C3%B6rvaring&meta=&aq=0&aqi=g6&aql=&oq=gr%C3%B6nsaker+f&gs_rfai=&fp=fe3293bf36e9194b]
Det var inte meningen att vara dryg. Grejen är den att jag Googlade för att hitta någon bra sida och det dök upp så många bra på en gång att jag lika gärna kunde länka hela sidan med alla sökträffar.
aa, nu var du faktiskt dryg :p Iställer för att gå in på alla hemsidor, så tänkte jag om ni redan visste nån bra hemsida? För på vissa hemsidor står det hur man ska förvara dom, men inte hur länge de håller (endast på vissa grönsaker)..
Nej det var inte drygt. Jag vet ju inte själv vilken som har bäst information. Men hag tog mig tid att leta och fann att informationen fanns på flera håll så jag länkade alla.
Om jag hade vetat den ”optimala” sidan skulle du förstås få den länkad direkt. Trist när man försöker hjälpa till, skulle det ha varit bättre om jag bara struntade helt i att svara då? Då hade du ju inte fått en enda sida alls.
jag kanske inte var tydlig nog i första inlägget, som jag borde varit
Jag har googlat runt men inte hittat nån jättebra sida, så om nån har någon bra hemsida, länka gärna till den!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY