Matbilder !

Home Forums Matlagning och Recept Matbilder !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 6,783 total)
  • Author

Efterrätt. :D

Vaniljglass
    Maränger
    Banan
    Twix
    Chokladsås

Hade ingen grädde hemma. :(

[img=http://www.extramedium.se/CIMG2004.JPG]PS. Käkade 1½dl ris och 300g kyckling till lunch nyss.

Ååhh, jag som precis ätit lunch. Nu blir jag ju hungrig igen :(
    Allt ser så gott ut! :P

nr1: sushi :)
    nr2: ris med kidneybönor,majs + kräftstjärtar o tonfisk:up:

Sara wrote:
    Flygande Jakob med low carb pasta.

Hur gör du din flygande Jakob?

Moderatorer kan ni inte låsa denna tråd tills Sm & Nm är över.
    Tack på förhand.:frust:

Anloy wrote:
    Hur gör du din flygande Jakob?

Jag tar grillad kyckling och delar i småbitar. Lägg i ugnsfast form tillsammans med gröna slaktarens bacon. Täck med bananskivor + curry. Sen blandar jag kvarg med chilisås och täcker det hela med. In i 175 grader varm ugn, ca 15 minuter. Då slänger jag på cashewnötter och låter den stå i ugnen ytterligare 5-10 minuter.

Sara wrote:
    Jag tar grillad kyckling och delar i småbitar. Lägg i ugnsfast form tillsammans med gröna slaktarens bacon. Täck med bananskivor + curry. Sen blandar jag kvarg med chilisås och täcker det hela med. In i 175 grader varm ugn, ca 15 minuter. Då slänger jag på cashewnötter och låter den stå i ugnen ytterligare 5-10 minuter.

okej tack så mycket :) Middag är räddad

Sara wrote:

använder du den där thai chili såsen eller vanlig chili sås?

Anloy wrote:
    använder du den där thai chili såsen eller vanlig chili sås?

Vanlig chilisås, eller ketchup + sambal oelek funkar oxå bra :)

[img=http://www.extramedium.se/CIMG2004.JPG]Usch vad elakt att lägga ut såna bilder.. Tänk på oss som går på tävlingsdiet.. (nu knorrar det GANSKA HÖGT i magen..:ike: )

Frida G wrote:
    Usch vad elakt att lägga ut såna bilder..:( Tänk på oss som går på tävlingsdiet.. (nu knorrar det GANSKA HÖGT i magen..:ike: :| )

Om det är till någon tröst så mådde jag illa efteråt.

überbiffen wrote:
    Om det är till någon tröst så mådde jag illa efteråt.

Nu känns det liite bättre :D Nä skämt& sido.. Din bild kommer göras till verklighet här hemma i värnamo på lördag:nod Fast med vaniljvisp istället för grädden du glömde/inte hade hemma :ike:

hemmagjorda tonfiskburgare med lite grönsaker
    vart är min bild på maten tro

Frida G wrote:
    Nu känns det liite bättre :D Nä skämt& sido.. Din bild kommer göras till verklighet här hemma i värnamo på lördag:nod Fast med vaniljvisp istället för grädden du glömde/inte hade hemma :ike:

Det där måste jag testa, vaniljvisp!

Dagens lunch

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 6,783 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.