- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Ja Body verkade inte gilla att jag lade denna post under ”kost och näringslära” (gud va hemskt) så då lägger jag den väl här envis som jag är, för jag tycker den är viktig..
[http://unicef.se/foretag/samarbeten-i-jul Årets julklapp igen!!!
]
Vad kostar ett nummer av Body idag , jo 69:90:- , jag säljer den där jag jobbar och jag köper den alltid :emo-thumb.
Mitt företag jag jobbar för drog in ALLA julklappar i år och vid första tanke blev man lite pissed(blev inget julbord heller ) , men så idag fick vi besked att dom köpt 194 048 stycken vätskeersättningar till behövande barn och den julklappen går inte av för hackor .
Nästa numer av body kommer snart ut och vi som alltid köper den och kanske som jag lägger si så där 1000:- månad på kosttillskott och diverse gym kläder etc kanske kan se det stora i att köpa nåt som faktiskt betyder nåt.
Vem har inte 49:- att hjälpa barn som dör…?
Tjena, din tråd bör ju som sagt ligga här i repan, men den borde blivit flyttad hit och inte borttagen? Men det är bra att du är envis, för detta är nåt som jag stödjer till 100% , att kunna hjälpa nästan 200 personer för 98:- sketna spänn om man köper två bevis är fan ÅRETS JULKLAPP! :up:
Visst är det en bra ide, jag kommer också köpa några av dessa paket : )
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY