- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Skador och rehabilitering › Bulle över armbågen
Hejsan. Jag är ny här på hemsidan och har en idrottsskada jag dragits med ett tag. Tänkte om någon hade bra synpunkter på vad det skulle kunna vara. Jag har varit hos vårdcentralen och en sjukgymnast, de sa lite olika saker. Slemsäcksinflammation, överträning osv. Har haft detta problem i över ett halvår och det har inte blivit bättre överhuvud taget. Har tagit voltaren, tabletter och hållit mig ifrån träning men ingen förbättring.
Detta var ett problem som kom över tid, bara växte, det kom inte bara upp en dag eller så, utan det har byggts på med tiden. Skadan har uppstått efter triceps övningar, att det började göra ont just på det stället, därför har jag hållit mig ifrån träning för det gör ont. Lägger ut en bild samtidigt så man kan se hur det ser ut… När jag spänner tricepsen så försvinner ” bullen ”. Vore väldigt tacksam om någon har en idé om vad det kan vara, om så är fallet så kan jag skriva mer info om skadan, för tillfället tror jag detta räcker.
Tack på förhand
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY