Bra träningsprgram??

Home Forums Styrkehörnan Bra träningsprgram??

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Jag måste ha ett bra träningsprgram snabbt!!?? Finns det nån som har ett bra träningsprogram för hemma bruk?? Jag har enbart 2 hantlar o en skivstång.. Så jag tänkte mej lite övningar utan kablar o bänkar.. Ha ni några bra övningar??

Kan ju bli sv

Okej. Jo det e ju lite tufft nu n

_Togga_ wrote:
    Okej. Jo det e ju lite tufft nu när jag är utan bänk. Nått som jag har grymt svårt med är översida bröst. När jag kör vanlig basövning på bröst så bli det ju gamla hederliga armhävningar. För just i detta tillfälle så ha jag svårast med bröst. Så just nu håller jag på att bygga upp yttre delen på bröstet och övre partiet. Får tacka för tipsen! :)

Inte så säker på om man kan specificera sig på olika delar av pecsen, med hjälp av vanliga armhävningar. Visst, kanske om du lutar olika osv.

Lycka till anyway! :up:

_Togga_ wrote:
    Okej. Jo det e ju lite tufft nu när jag är utan bänk. Nått som jag har grymt svårt med är översida bröst. När jag kör vanlig basövning på bröst så bli det ju gamla hederliga armhävningar. För just i detta tillfälle så ha jag svårast med bröst. Så just nu håller jag på att bygga upp yttre delen på bröstet och övre partiet. Får tacka för tipsen! :)

Du kan ju testa att slänga upp benen på en stol eller bord för att få lite lutning på kroppen och se om du tycker att det tar bättre.

det e väl bara att komma på nåt själv…
    jag brukar dock inte ha med nån axelövning för axlar e ändå med i nästan alla övningar :P

men visst kör militärpress o sånt när du ändå bara har hantlar och stång :D

marklyft e bra..

s

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.