Home › Forums › Styrkehörnan › Gasp kläder
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 februari, 2012 at 00:19 #278787Anonym anvandareMember
Hej! Det verkar som att man måste vara fett stor eller byggare för att det ska vara acceptabelt att bära kläder av märket Gasp.
Är det verkligen så? Vart går gränsen? Om man ska vara skit stor så är det alltså inte acceptabelt för mig att bära och många andra, 196cm,100kg bänkar 140 bara…
Det jag undrar är bara vad folk tycker om detta, om det är så eller är BS.10 februari, 2012 at 00:19 #56638Anonym anvandareMember10 februari, 2012 at 00:32 #278788Anonym anvandareMemberAcceptabelt ? I förhållande till kroppsstorlek ?
Inköp av gaspkläder är ju enbart ett bra sett att kasta bort pengar, träningskläder finns de betydligt billigare varianter av.10 februari, 2012 at 00:43 #278789Anonym anvandareMemberJo vet att det är dyrt, Tycker bara att dom är jävligt snygga, en del av dom.
10 februari, 2012 at 00:56 #278790Anonym anvandareMemberOm du bryr dig så mycket om vad andra tycker så borde du trappa ner på träningen, skaffa en surfarkropp och köpa moderna kläder från högt ansedda statusaffärer…
I annat fall skiter du i vad folk tycker och köper kläder som du tycker är snygga.10 februari, 2012 at 01:32 #278791Anonym anvandareMemberJa är inte stor enligt mig själv 166, 70kg. Kör på gasp [https://www.proteinfabrikken.no/Media/Cache/Images/7/1/WEB_Image%20Deep%20Cut%20Tank%20Orange%20XL%20Gasp%201583351459.jpeg] . Inte fan bryr ja mig om vad andra tycker, så länge det är skönt att använda!
10 februari, 2012 at 04:47 #278792Anonym anvandareMemberStyrkehörnan Strongman, styrkelyft och tyngdlyftning.
Måste ha missat var det står klädval?
10 februari, 2012 at 11:49 #278793Anonym anvandareMemberNKK wrote:Styrkehörnan Strongman, styrkelyft och tyngdlyftning.Måste ha missat var det står klädval?
Självklart måste man träna i ”snygga” kläder!
Vad är annars vitsen!?10 februari, 2012 at 12:22 #278794Anonym anvandareMemberKöp vad du trivs i, finns inga storleksgränser på några kläder.
10 februari, 2012 at 14:41 #278795Anonym anvandareMemberVem har sagt något om det? är väl upp till var och en, själv använder jag mig av Dcore till stor del,men köp det du gillar:up:
10 februari, 2012 at 17:29 #278796Anonym anvandareMemberKör med ett par gymgrossisten brallor och billigt köpta t-shirts.
Inte fan blir jag varken snyggare eller starkare av märkeskläder?10 februari, 2012 at 19:09 #278797Anonym anvandareMemberNKK wrote:Kör med ett par gymgrossisten brallor och billigt köpta t-shirts.
Inte fan blir jag varken snyggare eller starkare av märkeskläder?tror dock inte kvinnor håller med dig just där:D men hur som så finns det inga regler på vad man ska ha på sig, enda kravet jag har på andra är att dom kan tvätta kläderna i alla fall:up:
10 februari, 2012 at 20:18 #278798Anonym anvandareMemberHenrik Lindh wrote:tror dock inte kvinnor håller med dig just där:D men hur som så finns det inga regler på vad man ska ha på sig, enda kravet jag har på andra är att dom kan tvätta kläderna i alla fall:up:Alla kvinnor gillar inte kläder av byggarmärke ouuuu kolla han sexiga Gaspkillen!
Själv kör jag alltid i billiga mjukisbrallor, vanliga bomullslinnen och munkjackor utan tuffa märken på. Fast jag är ju inte på gymmet för att fitnessbrudarna ska kolla in mig eller att grabbarna ska tycka att jag är cool, jag är enbart där för att lyfta HEAVY ASS WEIGHTS…40 kilo i magmaskinen osv JORDNÖÖÖT!
11 februari, 2012 at 09:23 #278799Anonym anvandareMemberHenrik Lindh wrote:tror dock inte kvinnor håller med dig just där:D men hur som så finns det inga regler på vad man ska ha på sig, enda kravet jag har på andra är att dom kan tvätta kläderna i alla fall:up:True! finns dom som kör med samma kläder jämt stinger svett och surt om dom, så man får spy nästan.
Men jag har redan kvinna och snart 2 barn här hemma! tror inte tanten i hushållet skulle gilla att jag ragga på fitnesskvinnor på gym’et haha.Se men inte röra?
Jo håller med dig där Gober det ska lyftas skrot tungt o länge på gym’et
11 februari, 2012 at 09:32 #278800Anonym anvandareMemberÄr väl bara att köra på det man trivs i.
Jag började mitt gymnade i vad vi kallar grottgym :p
Liten lokal där tyngdlyfting (OL) var prio ett.Maskiner lös med sin frånvaro, eleiko stänger och vikter var det som gällde och magnesium ett måste.
Glömde ngn sina short/byxor körde man i kallingar…
Så jag kanske är liiite miljöskadad sen tidiga barnsben…Men vidhåller, kör på det som du trivs i, i mitt fall kanske man kan tillägga att det ska vara allmänt accepterat det man har på sig med hehehe
Sluta bry dig om vad andra tycker och tänker.
Haters will be haters!Kör ditt rase, kötta på och må väl
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.