Home › Forums › Styrkehörnan › Gasp kläder
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 februari, 2012 at 23:23 #278801Anonym anvandareMember
Resteröds gör/gjorde fina Linnen, som dessutom tål 60 gradig tvätt och räcker inte det, kör man på de vita, de tål 90 grader.
Dock vet jag inte om de fortfarande finns kvar på marknaden.
Köpte ett halvdussin linnen för ca 10 år sen och de är lika fina fortfarande.19 februari, 2012 at 22:00 #278802Anonym anvandareMemberSåhär är det ju, Det är ju allmänt känt att man ökar ca 8-11kg muskler så fort man sätter på sig ett gasp klädesplagg
Jag har endel Better Bodies kläder och ett Gasp linne som jag trivs i.
Jag fattar inte vart det där med att man måste vara i en viss storlek osv för att ”få” ha på sig vissa kläder osv.20 februari, 2012 at 22:11 #278803Anonym anvandareMemberJimmy124 wrote:Jag fattar inte vart det där med att man måste vara i en viss storlek osv för att ”få” ha på sig vissa kläder osv.Känner igen det där. Känner sig rätt uttittad av de ”större” killarna när jag glider in med mitt GASP linne, 181cm, 106kg & 19% BF.
Saken hör till den att jag använder linne enbart för att jag svettas så otroligt jävla mycket med t-shirt på mig. Men det vet ju inte dom…21 februari, 2012 at 01:55 #278804Anonym anvandareMemberFinns dom i strl S till xxxl är dom till för alla. Nuff said.
Sen kan det såklar se roligt ut med vissa utstyrslar. Exempelvis de som klipper av tröjor för att visa magen och klipper upp halsen på tröjorna. Men att ett fabrikat i sig skulle se dumt ut är nog bara nåt de yngre killarna hittat på.
Jag ska börja träna i kilt när tjälen släpper.
22 februari, 2012 at 11:12 #278805Anonym anvandareMemberfranserfrån wrote:Jo vet att det är dyrt, Tycker bara att dom är jävligt snygga, en del av dom.frågan är?,har du lärt dig att tycka det-eller tyckte du det innan du tränade?…………lol.
dvs;intresset för träning började.
jag tror nog inte golfare tycker dessa träningskläder är så snygga?eller?å på frågan om man måste ha en storlek,så underlättar det…….lol.själv så mailade jag dem,gasp,mina mått osv,för har sökt efter shorts hela vintern,men inte hittat storlek som passar.de mailade tillbaka om att det fanns storlek de å de å en viss modell osv,så jag köpte!!!
de passade super bra,eller rättare sagt,de kommer att passa super bra när jag är klar för vår/sommar säsongen!!! Ett tips!!!…för er som har svårt med motivationen!!!…köp för stora/små kläder,då blir ni tvingade att träna er i dem!!!!!…………..lol.ville bara kasta lite ved på brasan…………..lol.:up:
6 mars, 2012 at 06:05 #278806Anonym anvandareMemberSjälv kör jag näck i piktisk krigsmålning, ökade lätt 30kg på bänken direkt.
6 mars, 2012 at 15:38 #278807Anonym anvandareMemberJag kör Gasp. Tycker jag får bättre självförtroende på Gymmet känner mig lite större.
Kanske låter konstigt hehe..
6 mars, 2012 at 16:44 #278808Anonym anvandareMemberKöpte nya Gasp brallor mina första.. knöt snöret pang gick av direkt.
Bra kvalle!!!6 mars, 2012 at 16:53 #278809Anonym anvandareMemberVarken Gasp eller Better Bodies är av någon höjdarkvalitet. (för att inte tala om priset).
Adidas och Nike håller länge. Men så är det några av världens största aktörer inom idrottskläder.6 mars, 2012 at 20:29 #278810Anonym anvandareMemberHar märkt det. har alltid köpt addidas/nike aldrig pajjar haft vissa addidas kläder i 5+ år och dom ser fan nya ut än.
7 mars, 2012 at 04:07 #278811Anonym anvandareMemberTräningsbyxor för 800 spänn, modeller som känns som sent 80-tal…. bleh!
8 mars, 2012 at 20:35 #278812Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Varken Gasp eller Better Bodies är av någon höjdarkvalitet. (för att inte tala om priset).
Adidas och Nike håller länge. Men så är det några av världens största aktörer inom idrottskläder.Missnöjd med kvaliten på gasp? Jag har jackor och byxor som hållt sig fruktansvärt bra trots att jag haft dom i 5+ år.
Annars så finns ju legal power också. Har även sånna byxor och jackor som hållt jäkligt bra. Inte lika vanligt på de svenska gymmen heller. [www.lplimits.de]
8 mars, 2012 at 21:17 #278813Anonym anvandareMemberJensa82 wrote:Missnöjd med kvaliten på gasp? Jag har jackor och byxor som hållt sig fruktansvärt bra trots att jag haft dom i 5+ år.Annars så finns ju legal power också. Har även sånna byxor och jackor som hållt jäkligt bra. Inte lika vanligt på de svenska gymmen heller. [www.lplimits.de]
Snygga! Serien med 4-6XL, gör ju att man går i kläderna också
15 mars, 2012 at 18:19 #278814Anonym anvandareMemberEtt bra sätt att komma ifrån osäkerheten kring vad andra ska tycka och tänka är att utmana det man är osäker om…
Jag tänkte samma som dig när jag skulle köpa ett deep cut-linne i storlek small och vistas på sportlife med det.
Samma tankar hade jag innan jag började dansa för 2 år sedan… Det ger självkänsla att göra precis det man är osäker kring enligt mig.15 mars, 2012 at 23:48 #278815Anonym anvandareMemberSå länge vi inte är nakna och/eller luktar illa på gymmet borde det vara ganska fritt fram
med lite vad som helst i klädväg.Men det finns ju folk som har ganska roliga kreationer på sig emellanåt. Den till naveln
korta tröjan har jag sett några gånger. Lite åt gladiator-topp-hållet.Men skitsamma, att något är annorlunda stör inte.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.