- This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Styrkehörnan › Hjälp till grym form?
Tjenare mitt namn är Joel, Jag har ett stort intresse av kroppsbygge. Jag skulle behöva all hjälp jag kan få för att nå mina största drömmar.
Det jag behöver hjälp med
: Träningsschema
: Någon som har tid och ork att hjälpa mig seriöst, Via internet!
: Tips och trick.
: Kost och Kosttillskott.
Stats
Bänk: 90-95 kg
Tränat: 6 månader, sen 5 månader uppehåll, nu Back again! 4 månader!
Längd: 186
Vikt: ca 76 kg
Biceps : 39-40 cm
Hoppas på all hjälp, och seriösa svar, Vi behöver alla hjälp någon gång och vi alla lär oss varje dag. Tack Mvh Joel.
Gör det lätt för dig.
Schema: Jim vendler 531 eller stronglift 5×5
Kosttillskott: vassle, kreatin, eaa, omega 3, d vitamin, koffein. Kanske nån pwo om du vill ha extra tryck.
Ha progression i din träning. Ät mycket mat och försök bli starkare i basövingarna böj bänk marklyft så kommer du få grymma resultat
Hittar inte Jim wendler 531 Tränings schema, Märke på EAA?
Kan man kombinera, Whey 80, EAA & Kreatin?
Sök på Jim wendler 5/3/1 här eller på kolozzeum. Ja du kan kombinera vassle, kreatin och eaa. Vassle tar du om du behöver höja ditt poteinintag. Försök få i dig minst 2g protein per kilo kroppsvikt. Eaa tar du innan och efter träning.kreatin tar du när som helst på dagen.
Köp det billigaste du hittar. Gymvaruhsey egna serie fx, kolozzeums eller mmsports brukar vara billiga
Ett annat tips är att läsa mycket. Köp starting strength av mark rippetoe, Beyond Brawn, sen finns det också mycket information på traningslara.se
Lycka till!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY