Strongmanträning i Karlstad ?

Home Forums Styrkehörnan Strongmanträning i Karlstad ?

• This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author

Finns det någon som utövar strongman i Karlstad och isåfall, finns det något ställe här i Karlstad som man kan vara med och träna på ? Tänker på atlasstenar, däckvält osv…

Tacksam för svar.

Obs. Redan kollat google

Rätta mig gärna om jag har fel. Men jag tror att dom som håller på åker ner till Säffle och tränar grenar.

T.sundin wrote:
    Rätta mig gärna om jag har fel. Men jag tror att dom som håller på åker ner till Säffle och tränar grenar.

Aha, tråkigt att man måste ner till säffle, får ha de på avvaktning tills studierna är klara då :(

Klart du ska komma och hälsa på i Säffle!

-105 SM i strongman går den 19:e februari i Karlstad. Är osäker på lokalen, men det kan du säkert hitta själv. Där kommer garanterat traktens strongmen att vara på plats, så du kan säkert prata med Danny Andersson om var det är bäst att träna.

Johan85 wrote:
    Finns det någon som utövar strongman i Karlstad och isåfall, finns det något ställe här i Karlstad som man kan vara med och träna på ? Tänker på atlasstenar, däckvält osv…

Tacksam för svar.

Obs. Redan kollat google

ja är säffle som gäller,Danny är en gammal räv och han körde i säffle och även på KAK där du hittar styrkelyftare där finns ok med prylar, men ska du välta däck får du dra till säffle, tar 40 min :up:

Lars Gustafsson wrote:
    -105 SM i strongman går den 19:e februari i Karlstad. Är osäker på lokalen, men det kan du säkert hitta själv. Där kommer garanterat traktens strongmen att vara på plats, så du kan säkert prata med Danny Andersson om var det är bäst att träna.

Åhfan, låter ju skitbra de! Blir att åka dit å kolla.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.