Home › Forums › Tävlingar och Events › Atlantic City Pro: FBB- 3 från Sverige tävlar!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 september, 2007 at 13:33 #847829Anonym anvandareMember
Fan vad grymt! Grattis!!!
17 september, 2007 at 13:44 #847830Anonym anvandareMember[http://mdtv.musculardevelopment.com/content/view/1118/173/]
dom pratar om henne ca 2min in i filmen.
17 september, 2007 at 20:48 #847831Anonym anvandareMemberKul att det går så bra för Klaudia hon kunnde lika gärna vunnit och kvalt till olympia! :emo-thumb
22 september, 2007 at 18:53 #847832Anonym anvandareMemberSkönt att vara hemma igen efter en intensiv vecka.
Känner mig lite besviken över min placering, då jag faktiskt tyckte att min form var bättre den här gången än när jag kom 4a sist.
Förövrigt har allt vara kanon, vädret var underbart och vi hade tre fantastiska dagar med Klaudia i New York.
Vi har tagit en hel del bilder och dom kommer att läggas in i min blogg snart.
Tänkte bara ge ett litet smakprov på backstagebilder från tävlingen, sånt är ju alltid kul att se.
Kram Irene
Bild1: Jag o Klaudia värmer upp innan förbedömningen
Bild2: Marika o jag softar
Bild3: Jag o Betty Viana som blev 2a i tungvikten, pumpar upp
Bild4: Jag med min goda vän Heather Foster som blev 5a i tungvikten
Bild5: Jag o Eva dagen efter i lobbyn med Joanna Thomas o hennes coach22 september, 2007 at 19:02 #847833Anonym anvandareMemberTackar Irene! Backstage bilder är alltid kul att se! Så hurdan är din tävlings framtid? Har du redan planerat? Ha det bra
22 september, 2007 at 19:14 #847834Anonym anvandareMemberAnne wrote:Tackar Irene! Backstage bilder är alltid kul att se! Så hurdan är din tävlings framtid? Har du redan planerat? Ha det braEfter ett tufft år med fyra tävlingar känner jag mig ändå rätt nöjd med en 4 plats på Jan Tana . Det är tufft att hävda sig ”over there” och jag har verkligen gjort mitt bästa.
Tänker nu satsa riktigt hårt ett år och bygga upp min fysik och förbättra mina svagheter. Så nästa tävling blir förmodligen Europa Pro Show i augusti nästa år.
När Martin Kjellström tävlat färdigt för i år öppnar vi vår butik i Göteborg, Proteinfabrikken, så det kommer att vara fullt upp då
23 september, 2007 at 13:30 #847835Anonym anvandareMemberIrene: Man kan inte göra mer än sitt bästa.Att komma 4:a av 15 tävlande är ju grymt!!! Bättre än sist Tycker att du är grymt duktig på det du gör! Det har man ju sett på gymmet!!! Längtar tills de andra bilderna kommer upp på din hemsida.
:happy: //C25 september, 2007 at 21:11 #847836Anonym anvandareMemberGrattis Klaudia, vilken form! Jag är så glad, så glad. Vi ses snart. Kram Evalinda
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.