Home › Forums › Tävlingar och Events › Bild Martin Kjellström 3 dagar före
Underbart! Grymt jobbat.
Det här har vi alla väntat på. Riktigt glad för din skull Martin.
Du har ett enormt stöd och fans här hemma.
Tummen upp för dej :up: Grattis Mvh
Såg riktigt bra ut på bilderna!!!
Riktigt stort Grattis Martin !!
mvh Tobbe. Sports Club Halmstad
More pcs:
[http://kagedmuscle.proboards102.com/index.cgi?action=display&board=goss&thread=1173500524&page=1]
ZONE
Riktigt bra det där. :up:
Grattis Martin!!
Stort grattis! Fan va kul
Super! Grym prestatation:emo-thumb
grattis Martin
Underbart! Martin e verkligen värd detta. En annan som ser Martin dagligen på gymmet med samma gnista och målmedvetenhet varje gång i sin träning så känns detta riktigt roligt!.
Innan Martin åkte ner så bytte vi några ord. Ironman gick mkt fel pga en hel del saker runt omkring som inte klockade. Tider, fyllning med mera…. Så de syntes verkligen i hans ögon när han sa till mig att han bestämt sig för att dra ner till australia o ger allt han har. När jag ändå e i form e de lika bra o dra ner o visa dem. Jag vet att jag har de som behövs för att placera sig bra. Japp, ge järnet, tycker du gör helt rätt o visa dem.
Så riktigt kul att de gick som de gick, nu kommer de garanterat gå bättre o bättre. Domare , tävlande med mera vet vem han är nu.
Mvh
instämmer i hela ljuva kören.
Som du sliter på gymet…grattis!!!
Grattis:up: :up: :up:
Martin,
Det här är bara början, ellerhur? :nod
Grattis!
:emo-thumb
Grattis Martin!!!
Kände på mig att det skulle gå bra denna gång….tar tydligen ett par tävlingar att slå sig in:emo-thumb
Du är bäst, kram Irene
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY