Home › Forums › Tävlingar och Events › Bilder Decembercupen -07
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 december, 2007 at 11:44 #821941Anonym anvandareMember
Ted: Fler på AF -180 tack
2 december, 2007 at 11:54 #821942Anonym anvandareMemberinte bara AF lite bb bilder vore bra också!
2 december, 2007 at 11:59 #821943Anonym anvandareMemberSkaegge wrote:Ted: Fler på AF -180 tackFixar det lite senare idag kanske, jag hade lite svårt att fota samtidigt som jag stod på scenen själv just då, så dom flesta från AF -180 är ifrån finalen.
Aziz_karnabi wrote:inte bara AF lite bb bilder vore bra också!Tyvärr så tog jag inga BB bilder, var upptagen med annat då.
Annars hade jag självklart fotat.. hoppas någon annan lägger upp.2 december, 2007 at 12:04 #821944Anonym anvandareMemberAziz_karnabi wrote:inte bara AF lite bb bilder vore bra också!Det är jag längst till höger på -80 junisar förresten
2 december, 2007 at 12:08 #821945Anonym anvandareMemberCidersson wrote:Det är jag längst till höger på -80 junisar förrestenSer bra ut av det man ser på bilden. Placering?
2 december, 2007 at 12:10 #821946Anonym anvandareMemberFinns det resultatlistor från AF någonstans?
2 december, 2007 at 12:13 #821947Anonym anvandareMemberMelin wrote:Ser bra ut av det man ser på bilden. Placering?Kom trea, en domarpoäng mer än 2an (retligt? )
Jag gjorde en KATASTROF-förbedömning, vi försov oss så jag var på hotellet 7.57 när jag skulle upp på scen 8.00, du kan ju tänka dig hur mycket förberedelser det blev Men jag är jättenöjd och det riktigt sköna killar på pallen allihop…
2 december, 2007 at 12:18 #821948Anonym anvandareMemberCidersson wrote:Det är jag längst till höger på -80 junisar förrestenhehe aha ser bra ut men tror de ser mycket bättre ut irl tom.. hård som fan var du=) hehe ska bli kul att mötas=) vem på bilden är Alexander då vinnaren?
kör hårt nu de dagarna kvar till Lucia så syns vi :emo-thumb
2 december, 2007 at 12:21 #821949Anonym anvandareMemberCidersson wrote:Kom trea, en domarpoäng mer än 2an (retligt? )Jag gjorde en KATASTROF-förbedömning, vi försov oss så jag var på hotellet 7.57 när jag skulle upp på scen 8.00, du kan ju tänka dig hur mycket förberedelser det blev Men jag är jättenöjd och det riktigt sköna killar på pallen allihop…
Man lär sig ju alltid ngt eller hur? Ska bli kul att se på Lucia.
Försov dig inte då, ok?2 december, 2007 at 12:22 #821950Anonym anvandareMemberJag har ca 400 bilder på väg upp men det tar en liten stund att generera albumen osv.
2 december, 2007 at 12:30 #821951Anonym anvandareMemberIATOAON wrote:Jag har ca 400 bilder på väg upp men det tar en liten stund att generera albumen osv.Äh, det viktigaste är att du får upp juniorerna! (Eller hur aziz? )
Bilden Aziz postade på oss juniorer är faktiskt den enda bilden jag sett på mig själv på scen änsålänge, så jag är ganska spänd. Man har ju ingen aning om hur det ser ut2 december, 2007 at 12:39 #821952Anonym anvandareMemberCidersson wrote:Äh, det viktigaste är att du får upp juniorerna! (Eller hur aziz? )
Bilden Aziz postade på oss juniorer är faktiskt den enda bilden jag sett på mig själv på scen änsålänge, så jag är ganska spänd. Man har ju ingen aning om hur det ser uthehe alltid kul att få se ens motståndare.. men kul att se andra klasser också det var första gången du tävlar cider va? :p
2 december, 2007 at 12:47 #821953Anonym anvandareMemberAziz_karnabi wrote:hehe alltid kul att få se ens motståndare.. men kul att se andra klasser också det var första gången du tävlar cider va? :pHehe, vad jag blev förvånad över att vi som kom top3 var knappt moståndare, snarare ”medtävlande” Alla var extremt trevliga och jag hoppas vi stöter på varandra snart igen!
Jadå det var första gången, bestämde mig för att prova på tävling för ca 6 månader sedan som en kul grej Nu blir det seriöst i ett år istället.
2 december, 2007 at 13:05 #821954Anonym anvandareMemberHan Samson hade ju bra fysik! Den Långa killen på tripptrapptrull-bilden såg med bra ut.
Snygg gaddning på en av AFtjejerna.:emo-thumb
2 december, 2007 at 13:06 #821955Anonym anvandareMemberCidersson wrote:Hehe, vad jag blev förvånad över att vi som kom top3 var knappt moståndare, snarare ”medtävlande” Alla var extremt trevliga och jag hoppas vi stöter på varandra snart igen!Jadå det var första gången, bestämde mig för att prova på tävling för ca 6 månader sedan som en kul grej Nu blir det seriöst i ett år istället.
hehe det är så de ska vara inte liv och död precis..
aha hehe samma här första tävling.. hur kändes de? var du nervös och skakig innan du gick upp på scen?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.