Home › Forums › Tävlingar och Events › Bilder Decembercupen -07
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 december, 2007 at 22:51 #821986Anonym anvandareMemberAziz_karnabi wrote:ahh året jag fyller 23 måste jag köra Senior det är så jag har uppfattat det.. för jag fyller ju 23 i januari 08 så om de stämmer som du säger så yes still 1 year left as a junior
Cidersson: hehe yes i know men jag börja väldigt sent
De ja läst är att du är Junior hela året du är 23 och inget annat . Detta är då inom sverige och inte utomlands. Va ligger vikten på ?
3 december, 2007 at 22:51 #821987Anonym anvandareMemberAziz_karnabi wrote:hehe jo håller med kostar som fan… inte några tusen lappar vi snackar om.. 😥 hehe så du ska kolla hehe titta på samma viktklass som man skulle tävla i kan vara jobbigt om man anser att man kunde vunnit där också efter man ser tävlingenyes 85:a
Vad exakt är det som kostar så mycket?
3 december, 2007 at 22:54 #821988Anonym anvandareMemberAlex423 wrote:De ja läst är att du är Junior hela året du är 23 och inget annat . Detta är då inom sverige och inte utomlands. Va ligger vikten på ?så du säger att eftersom jag är 85:a och fyller 23 nästa år har jag 1 år kvar? vore kanon hehe.. vikten ligger på 81.6kg morgonvikt efter pissat men inte tömt magen då.. hehe tror jag hamnar strax under 80kg.. får se hur de ser ut nu när jag tömmer… äter som en jävla kärring jusst nu 1400kcal typ..
Cidersson: kycklingfile, Torsk, Lax, Ägg, kosstilskott… behöver fan 7-8kg kycklingfile varje vecka och samma med torsk… och tro mig de koostar hehe
3 december, 2007 at 22:57 #821989Anonym anvandareMemberAh.. Har fördelen att köpa all min kyckling via en grossist, 2,5 kg kyckling för 100:- kan man leva med
3 december, 2007 at 22:59 #821990Anonym anvandareMemberCidersson wrote:Ah.. Har fördelen att köpa all min kyckling via en grossist, 2,5 kg kyckling för 100:- kan man leva medhehe lyx vissa får betala 140kr för 2kg här :yikes:
3 december, 2007 at 23:00 #821991Anonym anvandareMemberAziz_karnabi wrote:hehe lyx vissa får betala 140kr för 2kg här :yikes:ska ta med ett par filéer till dig i göteborg som du kan ladda med
3 december, 2007 at 23:03 #821992Anonym anvandareMemberähh mannen kyckling är för pussys endå Oxe äter riktiga byggare
Aziz_karnabi wrote:hehe lyx vissa får betala 140kr för 2kg här :yikes:3 december, 2007 at 23:05 #821993Anonym anvandareMemberCidersson wrote:ska ta med ett par filéer till dig i göteborg som du kan ladda medhehe eller hur det hade suttit bra!! fuck kycklingfile dagen jag ska ladda… give me sweet things bro
hehe har en gryyyym lista som väntar på mig kvällen efter tävling… Snickers glass, pizza, big mac, kina puffar, marabouuuuuuuu, frukt, pankakor, toast mackor and you name it sjuuuuuukt sugen att jag skulle kunna springa i bara kalling på stan om jag får allt de väntande på mig :pop:
3 december, 2007 at 23:09 #821994Anonym anvandareMemberAziz_karnabi wrote:hehe eller hur det hade suttit bra!! fuck kycklingfile dagen jag ska ladda… give me sweet things brohehe har en gryyyym lista som väntar på mig kvällen efter tävling… Snickers glass, pizza, big mac, kina puffar, marabouuuuuuuu, frukt, pankakor, toast mackor and you name it sjuuuuuukt sugen att jag skulle kunna springa i bara kalling på stan om jag får allt de väntande på mig :pop:
Tss.. Själv ska jag hem och steka 250g kycklingfilé med lite fullkornsbulgur… NOT! Jag har inte börjat sätta ihop min matlista inför kvällen faktiskt, men flickvännen har lovat att göra pannkakor iaf… Kinapuffarna låter inte helt fel.. inte något annat av det heller för den delen.. AH shit, so much food, so liten magsäck!
4 december, 2007 at 01:09 #821995Anonym anvandareMemberAziz.
Jo men ser man att man skulle kunna ta er/dom som man skulle ställt upp imot så har man ju inte direkt gjort något fel heller , då vet man innerst inne kul jag är bättre , fall de nu skulle vara så *ler* Är nöjd me min 1a tävling iaf satte upp ett mål och de gick hem. Nu är nästa mål Lucia 08 . Har ja inte ribbor på röven till nästa år så ställer ja inte heller upp.
Lycka till och var inte rädd för att fylla på
P.S Ingen som filmat våra fria Prog – 80 ?
4 december, 2007 at 11:00 #821996Anonym anvandareMemberAlex423 wrote:Aziz.Jo men ser man att man skulle kunna ta er/dom som man skulle ställt upp imot så har man ju inte direkt gjort något fel heller , då vet man innerst inne kul jag är bättre , fall de nu skulle vara så *ler* Är nöjd me min 1a tävling iaf satte upp ett mål och de gick hem. Nu är nästa mål Lucia 08 Har ja inte ribbor på röven till nästa år så ställer ja inte heller upp.
Lycka till och var inte rädd för att fylla på
P.S Ingen som filmat våra fria Prog – 80 ?
hehe jo iförsig gillar dina klubbor riktigt grymma, haha, där hade du tagit mig vilken dag som helst men överkroppen Alex :nono: hade varit kul endå att tävla mot varandra aja men nästa år junior också men vettefan om jag stannar under -80kg.. nu har du iallfall känt på de och kan satsa hårt till nästa år !! vätskan på jävla benen vägrar släppa för mig allt annat är in check only benen som vägrar släppa de konstiga är vaderna är hårda och bra synliga men låren :frust:
får se om de släpper när man tömmer vätskan sista 2dagarna… hehe nädå oroa dig inte jag ska fylla på.. ahh hade varit kul att se fria programmet
4 december, 2007 at 11:58 #821997Anonym anvandareMemberAziz_karnabi wrote:hehe jo iförsig gillar dina klubbor riktigt grymma, haha, där hade du tagit mig vilken dag som helst men överkroppen Alex :nono: hade varit kul endå att tävla mot varandra aja men nästa år junior också men vettefan om jag stannar under -80kg.. nu har du iallfall känt på de och kan satsa hårt till nästa år !! vätskan på jävla benen vägrar släppa för mig allt annat är in check only benen som vägrar släppa de konstiga är vaderna är hårda och bra synliga men låren :frust:får se om de släpper när man tömmer vätskan sista 2dagarna… hehe nädå oroa dig inte jag ska fylla på.. ahh hade varit kul att se fria programmet
De säger du , svårt att se på kort ang överkropp osv. Men säger du de så go-4-it haha :up: .
Vätskan i bena lär släppa de sista , varför det inte gjort det än är nog för att du har nog inte har överdrivet bra ben , samma med kompisen de släppte för mig 2-3 veckor innan då hade ja ribbor på framsidan. Hoppas på de bästa bara så vet du va du har å jobba på tills nästa gång :]4 december, 2007 at 14:07 #821998Anonym anvandareMemberAlex! se till att det finns plats i magen ikväll för då skall jag baka brownies med chokladtryffel.. 1 hel form just for you
4 december, 2007 at 14:40 #821999Anonym anvandareMemberWIiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fall ja skulle kommit på 2a plats skulle de blivit en tonfisk burk som du skulle silat bort vattnet pga de kunde funnits salt där i ? :up: Ja kommer över sen du får ringa mig lr ngt.. Puss på dig!
4 december, 2007 at 16:35 #822000Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:ähh mannen kyckling är för pussys endå Oxe äter riktiga byggare:emo-thumb
Helt rätt!!
Käkar minst 500g biff varje dag på diet ( och i vanliga fall med ) -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.