Bilder Decembercupen -07

Home Forums Tävlingar och Events Bilder Decembercupen -07

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 76 through 82 (of 82 total)
  • Author

Trodde det här var en bildtråd. Varför inte ta det romantiska privat? :P

Bara för det laddar jag upp en backstagebild på mig och overallvinnaren andreas persson 😮

man ser skräcken i mina ögon!

Cidersson wrote:
    Bara för det laddar jag upp en backstagebild på mig och overallvinnaren andreas persson 😮

man ser skräcken i mina ögon!

Du skulle ju stått brevid mig istället 2 juniorer ;] haha .
    Allt bra nu efter tävling osv? :up:

Cidersson wrote:
    Ja om jag orkar ta mig igenom alla cardiopassen fram tills lördag så kanske man inte skämmer ut sig iaf… Det enda jag tänker på nu är att få ett helt års oavbruten seriös träning inför nästa DC & LP :)

Men håller du till på Athletic i malmö? Då kanske vi får ta ett pass ihop någon dag? :)

Tränar mest i Lund, tar ett pass då och då på Athletic, får se om man sattsar fullt ut där nästa år. Men det vore ball att även komma över till Trelleborg och dra ett tag, ni var många tävlande i BB därifrån. Nästa år kommer det sattsas hel hjärtat om det ska tävlas… Men kör hårt nu på LP det fixar du :up:.

kardinal wrote:
    Tränar mest i Lund, tar ett pass då och då på Athletic, får se om man sattsar fullt ut där nästa år. Men det vore ball att även komma över till Trelleborg och dra ett tag, ni var många tävlande i BB därifrån. Nästa år kommer det sattsas hel hjärtat om det ska tävlas… Men kör hårt nu på LP det fixar du :up:.

Hojta till om du har vägarna förbi!
    Ja jag hoppas bara att jag får göra finalen åtminstone 😮

Cidersson wrote:
    Hojta till om du har vägarna förbi!
    Ja jag hoppas bara att jag får göra finalen åtminstone 😮

Klart du får.:emo-thumb

Undra hur Samson körde sin Cardio

Viewing 7 posts - 76 through 82 (of 82 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.