Home › Forums › Tävlingar och Events › Bilder från förbedömningen söndag SM2006
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 oktober, 2006 at 14:12 #89736Anonym anvandareMember8 oktober, 2006 at 14:12 #958798Anonym anvandareMember
[http://danielnordstrom.se/SMforson http://danielnordstrom.se/SMforson%5D
Finalbilderna som tas idag kommer förmodligen inte upp förrän imorgon!
8 oktober, 2006 at 15:14 #958799Anonym anvandareMember:emo-thumb
8 oktober, 2006 at 15:52 #958800Anonym anvandareMembernån som har bilder på juniorer ?
8 oktober, 2006 at 15:59 #958801Anonym anvandareMemberKörde juniorerna idag?,nu syftar jag på bb.Isåfall har du bilder på de?
Tack på förhand//Lee8 oktober, 2006 at 16:01 #958802Anonym anvandareMemberAjj jag tror dom är redan klara .. men hittar tyvärr inga bilder på dom..
8 oktober, 2006 at 22:26 #958803Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Det var väl bara en deltagande i junior-klassen?Ja det var det, och det gjorde konferenciern en stor sak av, kunde hon inte bara hålla tyst? Måste hon få stackaren på scenen att skämmas också?
8 oktober, 2006 at 22:36 #958804Anonym anvandareMemberMantus wrote:Ja det var det, och det gjorde konferenciern en stor sak av, kunde hon inte bara hålla tyst? Måste hon få stackaren på scenen att skämmas också?Haha fattar inte att det är var bara en deltagare i Junior klass;) Va’ fan är det inte flera som tävlar för?!
Och vem var det som ställde upp då?8 oktober, 2006 at 22:42 #958805Anonym anvandareMemberjag skulle ha kört juniorer på söndagen MEN jag tänkte från början bara göra det när det var tre totalt anmälda i klassen (sen dök inte polomac upp)
sen gick min laddning fel blev vätskig och platt och mådde skit. så tänkte inte hålla ut en dag till för att möta någon som väger 20kg mindre och sen få pris för det. det är för få juniorer i sverige de har dött ut eller något. ska bli ”skönt” o bli senior nästa år. har bara lite o bygga till man kan tävla igen i minus 100 utan o se ut som en flicka
luciapokalen var en sak när man ställde upp och fick möta en. då jag visste att martin P skulle vara ett bra motstånd.
vårpokalen innan det var man själv med.8 oktober, 2006 at 22:45 #958806Anonym anvandareMemberAlex Thunholm wrote:jag skulle ha kört juniorer på söndagen MEN jag tänkte från början bara göra det när det var tre totalt anmälda i klassen (sen dök inte polomac upp)
sen gick min laddning fel blev vätskig och platt och mådde skit. så tänkte inte hålla ut en dag till för att möta någon som väger 20kg mindre och sen få pris för det. det är för få juniorer i sverige de har dött ut eller något. ska bli ”skönt” o bli senior nästa år. har bara lite o bygga till man kan tävla igen i minus 100 utan o se ut som en flicka
luciapokalen var en sak när man ställde upp och fick möta en. då jag visste att martin P skulle vara ett bra motstånd.
vårpokalen innan det var man själv med.Och värför ställde inte Polomac för?Vad hände med han?
8 oktober, 2006 at 22:46 #958807Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Jag undrar ja, vart hittade dom henne?Hon var minst sagt dålig, man läser verkligen inte upp fel namn på fel plats. 👿
Hon var hur man än vrider och vänder på saken, urusel. Även om det var hennes första evenemang så gjorde hon ett hemskt dåligt jobb. Jag hoppas verkligen att hon skärper till sig rejält om hon någonsin hoppas på att få bli konferensier igen. Till och med Zapfe (som är långt ifrån den bäste konferensier jag hört) utklassade henne totalt enbart genom att säga Ahmad Ahmads namn rätt, ropa upp rätt personer till pallen och dra något skämt då och då. Monica var enbart pinsam, jag hoppas hon tar vara på den kritik hon säkerligen kommer få och bättrar sig.
8 oktober, 2006 at 22:47 #958808Anonym anvandareMembersencii wrote:Och värför ställde inte Polomac för?Vad hände med han?vet ej. menmen gjort är gjort. tre pers var en sak. även om ingen var i min viktklass.
9 oktober, 2006 at 20:54 #958809Anonym anvandareMemberHoppas det inte blir så nästa år då man själv ska tävla.det kan inte vara så roligt att slita häcken av sig föratt komma i form o sedan ingen ställer upp.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.