Bilder från SM att köpa för dom tävlande!

Home Forums Tävlingar och Events Bilder från SM att köpa för dom tävlande!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 40 total)
  • Author

Dom bilder som fotas på scenen och i studion backstage kommer att finnas till försäljning efter tävlingen.
    Priset är 100:- per skiva. Man får alltså en skiva med alla scenbilderna för 100:- eller en skiva med alla studiobilderna för 100:-. Alt båda skivorna för 200:-

Sweet …skitbra pris ju.
    Kommer det filmas någonting.?

Samir wrote:

Inte från förbundets sida nej.

Jorgen wrote:
    Dom bilder som fotas på scenen och i studion backstage kommer att finnas till försäljning efter tävlingen.
    Priset är 100:- per skiva. Man får alltså en skiva med alla scenbilderna för 100:- eller en skiva med alla studiobilderna för 100:-. Alt båda skivorna för 200:-

Nice Jörgen,

Känns som ett bra svar till alla de som tjatat om att få sina bilder från scen eller studio. Sen är priset lägre än glocalnet! :up:

kanon bra:up: kanske kommer ni övertyga alla att detta fotoförbudet hade bara positiv invärkan vilket ja verkligen hoppas :)

Mycket bra! Gissningsvis borde det vara mkt uppskattat att få proffsbilder på sig själv till detta pris. :emo-thumb

Jag tycker det är bra att man har möjlighet att köpa bilder från scen. Däremot gillar jag inte att andra inte får ta bilder. Varför ska inte de tävlandes vänner och familj inte få ta egna bilder på de tävlande?

Sen gäller fotoförbundet även video? Isåfall måste ni ju ordna videoinspelningar också.

priset blev tillräckligt lågt o bra för att jag ska skita i fotoförbudet som så från scen :) lite tråkigt att man inte kan tillsätta en person att filma alla fria bara o sen lägga upp som filer en v efter tävling.

Patte1 wrote:
    Jag tycker det är bra att man har möjlighet att köpa bilder från scen. Däremot gillar jag inte att andra inte får ta bilder. Varför ska inte de tävlandes vänner och familj inte få ta egna bilder på de tävlande?

Sen gäller fotoförbundet även video? Isåfall måste ni ju ordna videoinspelningar också.

[http://forum.body.se/showpost.php?p=401604&postcount=50]
    [http://forum.body.se/showpost.php?p=401608&postcount=51]
    [http://forum.body.se/showpost.php?p=401616&postcount=52]

Får ”vem som helst” köpa en sån CD eller bara de ”tävlande” !?

Samir wrote:
    Sweet …skitbra pris ju.

Vi kommer att filma en hel del till min kommande DVD…dock bara under Söndagen.

Super bra initiativ att sälja bilder till det priset! Way to go!

ZONE

Jorgen wrote:

Very Nice :up: tillochmed vi fattiga gymägare kan få tag på några schyssta bilder!

Finns det att köpa infrån SM i AF också ?

Mvh

Alex Thunholm wrote:
    priset blev tillräckligt lågt o bra för att jag ska skita i fotoförbudet som så från scen :) lite tråkigt att man inte kan tillsätta en person att filma alla fria bara o sen lägga upp som filer en v efter tävling.

Ja, exakt. Skulle man inte kunna göra likadant med alla fria som med fotona?

lena_j wrote:
    Får ”vem som helst” köpa en sån CD eller bara de ”tävlande” !?

”Bilder från SM att köpa för dom tävlande!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.