Home › Forums › Tävlingar och Events › Bilder från SM att köpa för dom tävlande!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 oktober, 2007 at 05:42 #834629Anonym anvandareMemberSethRonland wrote:Finns det att köpa infrån SM i AF också ?
Mvh
SKKF hade ingen fotograf på SM i AF så det vet jag inte.
10 oktober, 2007 at 14:17 #834630Anonym anvandareMemberNågra snabba :whistle:
Vilken storlek kommer det att vara på bilderna på skivan?
Hur många bilder ungefär per skiva scen/studio?
Antar att skivorna skickas i efterhand per post?Tack på förhand från en frågvis Emily 😮
10 oktober, 2007 at 14:23 #834631Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Varför inte sälja till pubilken också?Höj priset några 100-lappar, så tjänar ni en slant också.
Er tomma kassa på SKKF kanske behöver lite kärlek också?Ja förslaget vart ju inte den bästa av ideér, men när man ser vart priset landade, vart det inte så farligt.
Men vi andra, som inte tävlar på SM… vi är säkert ganska många som skulle vilja köpa bilderna ändå.
El får de som tävlat och köpt bilderna lägga ut dom senare?10 oktober, 2007 at 14:26 #834632Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Ja förslaget vart ju inte den bästa av ideér, men när man ser vart priset landade, vart det inte så farligt.
Men vi andra, som inte tävlar på SM… vi är säkert ganska många som skulle vilja köpa bilderna ändå.
El får de som tävlat och köpt bilderna lägga ut dom senare?De som fotar med tillstånd på SM kan sälja, ge bort eller vad det vill med sina bilder när ”karenstiden” gått ut. Tror inte det blir nåt problem vare sig att få se bilder från SM eller köpa om man så önskar.
10 oktober, 2007 at 22:04 #834633Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Några snabba :whistle:1) Vilken storlek kommer det att vara på bilderna på skivan?
2) Hur många bilder ungefär per skiva scen/studio?
3) Antar att skivorna skickas i efterhand per post?Tack på förhand från en frågvis Emily 😮
1) Vet ej. Fotograferna är rätt personer att fråga. Det lär bli bra kvalite iallafall.
2) Vet ej. Fotograferna är rätt personer att fråga.
3) Ja, det stämmer.10 oktober, 2007 at 22:13 #834634Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Några snabba :whistle:Vilken storlek kommer det att vara på bilderna på skivan?
Hur många bilder ungefär per skiva scen/studio?
Antar att skivorna skickas i efterhand per post?Tack på förhand från en frågvis Emily 😮
Svarar på det jag kan:
STORLEK
Storlek: M (hanterbart, men ändå god kvalitet)
Format: jpgANTAL
Studio: 5-7 st (i princip de obligatoriska poserna)
Scen: ca 6-8 stCD:N
Vi jobbar just nu för att kunna producera studioskivan direkt på plats. Det kan dock ändras om det visar sig att den processen tar för lång tid.
Bilderna från scenen kommer att skickas ut efteråt – aningen via mail eller via post, då utbrända på CD.mvh
Alex
10 oktober, 2007 at 23:12 #834635Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Ja förslaget vart ju inte den bästa av ideér, men när man ser vart priset landade, vart det inte så farligt.
El får de som tävlat och köpt bilderna lägga ut dom senare?Jag kommer som vanligt vara där och fota, så vill du ha bilder kan du alltid höra av dig. Kommer nog sälja en skiva med bilder från båda dagarna som det ser ut nu
11 oktober, 2007 at 06:53 #834636Anonym anvandareMemberhubas wrote:Jag kommer som vanligt vara där och fota, så vill du ha bilder kan du alltid höra av dig. Kommer nog sälja en skiva med bilder från båda dagarna som det ser ut nuKan säga redan nu att jag är intresserad.
Det känns som om 10-talet bilder är alldeles för lite för att ha som minne från scen.11 oktober, 2007 at 07:32 #834637Anonym anvandareMemberSamir wrote:Kan säga redan nu att jag är intresserad.
Det känns som om 10-talet bilder är alldeles för lite för att ha som minne från scen.Fotning backstage också. På scen plåtar Bartoll och backstage Alex.
11 oktober, 2007 at 08:13 #834638Anonym anvandareMemberJay wrote:Fotning backstage också. På scen plåtar Bartoll och backstage Alex.Ah okej. Tack för infon.
Får hoppas bartoll e snabb med avtryckarfingret då11 oktober, 2007 at 08:15 #834639Anonym anvandareMemberSamir wrote:Får hoppas bartoll e snabb med avtryckarfingret dåSom flickan sa…
14 oktober, 2007 at 11:42 #834640Anonym anvandareMemberhej …vill gärna köpa cd bilder från tävling SM Västerås 2007…….
MVH Jassim Baoi
14 oktober, 2007 at 14:35 #834641Anonym anvandareMemberkommer ni girigburkar att kräva även fotoförbud på FF,eller gäller det bara sm?
14 oktober, 2007 at 14:46 #834642Anonym anvandareMemberBra pris! Ska nog köpa…
14 oktober, 2007 at 14:49 #834643Anonym anvandareMembersynd…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.