Bilder från SM att köpa för dom tävlande!

Home Forums Tävlingar och Events Bilder från SM att köpa för dom tävlande!

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • Author

Hörde att flertal fick en skiva direkt på plats, jag betalade men ni tog enbart min email och jag fick inte en skiva så skulle uppskatta när man får mer information om när jag får mina bilder mm.

man fick skiva med bilder från Alex fotning :) inte bilder från scenen

JimmyW wrote:
    Hörde att flertal fick en skiva direkt på plats, jag betalade men ni tog enbart min email och jag fick inte en skiva så skulle uppskatta när man får mer information om när jag får mina bilder mm.

Jag fick ingen skiva jag betalade för båda sakerna.

Man skulle gå och hämta skivan lite senare (med studiobilder). Bilderna från scenen ska mailas till oss. Har man missat att hämta så mailas säkert allt, antar jag..

paul wrote:
    kommer ni girigburkar att kräva även fotoförbud på FF,eller gäller det bara sm?

Och med ”ni” i den frågan avser du vem?

/A

Alex skulle du kunna höra av dig till mig, har mnailat dig, jag missade det med skivan tyvärr ingen som sa något :(

Hoppas det går att lösa nu ändå.

JimmyW wrote:
    Alex skulle du kunna höra av dig till mig, har mnailat dig, jag missade det med skivan tyvärr ingen som sa något :(

Hoppas det går att lösa nu ändå.

Tja, jag har din skiva här. Mailar dig imorgon. Har haft några mail att gå igenom under dagen bara.

mvh

Alex

Kan du skriva din mailadress, så vi kan nå dig lättare.

Är intressaerad av att köpa bilder från SM. Kan jag få din mailadress hubas?

[mailto:hubaso@gmail.com] är min fina mailadress :)

Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.