Home › Forums › Tävlingar och Events › Bilder på förbedömningen för Killarna.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 september, 2007 at 16:09 #846972Anonym anvandareMemberno_pain wrote:Under knät hade blivit bättre för vaderna är med kassa.
Ja åsikten är fri…
Men Gustavo har mer muskler/cm än dom flesta på den här planeten.
Jag tycker att alla som är med på Mr Olympia är bra, bara att komma dit är en stor bedrift.
Om man säger att någon är dålig här, så har man missat något.
Marcus Ruhl ser inget vidare ut tycker jag, men att han är dålig är fel ord…29 september, 2007 at 16:14 #846973Anonym anvandareMemberOj oj oj – Victor Martinez! Han är helt komplett och ser bra ut i alla posér. Om han inte vinner så är det något som inte stämmer. Även Wolf imponerar stort. Två som också ser otroligt bra ut men inte nämnts än så länge är Johnny Jackson och Tony Freeman. Johnnys pecs, rygg och axlar är helt fantastiska! Sen tycker jag att hans form är oerhört bra också. Om det finns rättvisa så bör han bli topp 7, typ.
29 september, 2007 at 16:21 #846974Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Johnnie top7 med typ sämre ben än Rockle? Inte en chans.Det såg ut som Rockel dalade lite under förbedömningen. Han särbedömde mot killar utanför top-10 i slutet…men, men…
29 september, 2007 at 16:23 #846975Anonym anvandareMemberwolf ser grym ut.tror han är i top10.men tror fan att vi kommer få en ny mr O.som heter victor martinez. tycker inte jay såg så bra ut. får se om han lyckas ändra till finalen.
29 september, 2007 at 16:25 #846976Anonym anvandareMember100% med dig här Jonas! bara att komma o stå på en Mr.O scen så är man grym :up:
Jonas Lundberg wrote:Ja åsikten är fri…
Men Gustavo har mer muskler/cm än dom flesta på den här planeten.
Jag tycker att alla som är med på Mr Olympia är bra, bara att komma dit är en stor bedrift.
Om man säger att någon är dålig här, så har man missat något.
Marcus Ruhl ser inget vidare ut tycker jag, men att han är dålig är fel ord…29 september, 2007 at 16:32 #846977Anonym anvandareMemberFan va sjuka proportioner Wolf har då, vilken jävla most muscular pose!
29 september, 2007 at 16:37 #846978Anonym anvandareMembertror ändå att jay cutler kommer in helt torr fast om han inte gör det så blir det jämt mellan cutler och martinez .
29 september, 2007 at 16:40 #846979Anonym anvandareMemberHoppas detta olympia rör till så mycket i dommarpanelen att de måste ge upp politiken, det är riktigt kul att själv kunna jämföra bilder med film och se vilken otrolig skillnad det blir. Jag hade hoppats på Coleman och min gamla favorit Melvin men ingen av dom kommer vara i top tre detta år.
Dexter som jag aldrig tittat åt tidigare imponerade mest på mig som gjort nåt inte många byggare klarar, fixat till sina brister! och ser nu helt perfekt ut (i mina ögon). Jag fick titta många gånger för att se hur bra han igentligen är eftersom jag är så van att se han med hans gamla symetri samt att hans totala storlek inte ändrats så mycket och kan tänka mig det blir likadant för en dommare.
Victor har växt i ljusets hastighet och var bäst tycker jag men jag har lurats förr när jag sett nån gjort stora framsteg och det blir lite ”nyhetens behag” för ögonen och man förskönar omedvetet fysiken.
Samma sak med Wolf som med Victor till skillnad att hans muskler är inte mogna än så jag tror han behöver några år till för att bli riktigt bra.
Tycker många senaste åren gjort lite väl bra framsteg (gäller inte bara dessa killar), ta tex Coleman för några år sedan när han kom upp och såg ut som han helt plötsligt blivit dubbelt så stor. Har kommit en drös med nya proteintillskott som vissa sägs kunna dubbla muskelceller o.s.v. och det känns ju inte omöjligt om Coleman fick tag i dessa saker först av alla och det som nu händer med kroppen är en hemsk bièfekt??? (hans kropp rasar ihop totalt)
Hoppas och tror jag har fel men kan vara bra att ha i åtanke till motsatsen bevisats.
29 september, 2007 at 17:13 #846980Anonym anvandareMembertänk på att colemna är faktist nästan 44 år! inte många kroppar som lär hålla all stress den fått! tänk bara o vandra omkring på ca140kg offseason o är 40 + klart muskler mm tar stryk vore konstigt annars
Pecman wrote:Hoppas detta olympia rör till så mycket i dommarpanelen att de måste ge upp politiken, det är riktigt kul att själv kunna jämföra bilder med film och se vilken otrolig skillnad det blir. Jag hade hoppats på Coleman och min gamla favorit Melvin men ingen av dom kommer vara i top tre detta år.Dexter som jag aldrig tittat åt tidigare imponerade mest på mig som gjort nåt inte många byggare klarar, fixat till sina brister! och ser nu helt perfekt ut (i mina ögon). Jag fick titta många gånger för att se hur bra han igentligen är eftersom jag är så van att se han med hans gamla symetri samt att hans totala storlek inte ändrats så mycket och kan tänka mig det blir likadant för en dommare.
Victor har växt i ljusets hastighet och var bäst tycker jag men jag har lurats förr när jag sett nån gjort stora framsteg och det blir lite ”nyhetens behag” för ögonen och man förskönar omedvetet fysiken.
Samma sak med Wolf som med Victor till skillnad att hans muskler är inte mogna än så jag tror han behöver några år till för att bli riktigt bra.
Tycker många senaste åren gjort lite väl bra framsteg (gäller inte bara dessa killar), ta tex Coleman för några år sedan när han kom upp och såg ut som han helt plötsligt blivit dubbelt så stor. Har kommit en drös med nya proteintillskott som vissa sägs kunna dubbla muskelceller o.s.v. och det känns ju inte omöjligt om Coleman fick tag i dessa saker först av alla och det som nu händer med kroppen är en hemsk bièfekt??? (hans kropp rasar ihop totalt)
Hoppas och tror jag har fel men kan vara bra att ha i åtanke till motsatsen bevisats.
29 september, 2007 at 17:15 #846981Anonym anvandareMemberSami.A wrote:Men satan, vad har hänt med Coleman.
Han ska nog vara glad att han kommer top5 om han ser ut sådär..Kan inte vara bra reklam för hans nya sponsor (BSN).
Mvh,
Ahmad29 september, 2007 at 17:19 #846982Anonym anvandareMemberAnders 91 wrote:Jay ser bra ut. Victor kunde vara hårdare runt magen.Tycker Jay håller vätska i gluteus.
Sen funderar jag på om inte den helsvarta bakgrunden missgynnar de riktigt svarta deltagarna litegrann, det blir liksom ingen kontrast…
[img=http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=32299&stc=1&d=1191058245]29 september, 2007 at 17:53 #846983Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Det är faktiskt stor skillnad på vänster och höger sida, titta på arm o lats här:
[img=http://www.musculardevelopment.com/photos/transferred/_M2X0795_KXOGKEECYL.jpg]Detta är inte den gamla Coleman…Han är slut tyvärr, ser sliten ut…..
29 september, 2007 at 18:04 #846984Anonym anvandareMemberr2d2r2d2 wrote:Han är slut tyvärr, ser sliten ut…..Still one of the best physiques ever to walk on this planet when he was in his prime…give the man some cred! Snart 44 & ser fortfarande ut som han gör!
ZONE
29 september, 2007 at 18:07 #846985Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Still one of the best physiques ever to walk on this planet when he was in his prime…give the man some cred! Snart 44 & ser fortfarande ut som han gör!ZONE
Visst har du rätt i det, jag tar inget från Colemans tidigare enorma prestationer. Men att han nu passerat sin peak tycker jag står ganska klart….
/Gammal Coleman-fan
29 september, 2007 at 18:08 #846986Anonym anvandareMemberr2d2r2d2 wrote:Visst har du rätt i det, jag tar inget från Colemans tidigare enorma prestationer. Men att han nu passerat sin peak tycker jag står ganska klart…./Gammal Coleman-fan
Absolut!
MEN… han har en krigares själ…måste vara svårt att fortfarande vara top 5-6 i världen & vara ”slut”…ZONE
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.