Home › Forums › Tävlingar och Events › Bilder på förbedömningen för Killarna.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 september, 2007 at 20:43 #847002Anonym anvandareMember
Kolla om Mr O Wikipedia
[http://sv.wikipedia.org/wiki/Mr._Olympia]29 september, 2007 at 20:47 #847003Anonym anvandareMemberREP wrote:Flesta dagens proffs och för Mr O tävling har lite för stora magar (övertränad ?)Se bara förr i tiden som det var lite annorlunda, speciellt Frank Zane som bevisade hur bra mage ser ut ! Han vann 3 ggr Mr O
Bro…they are double the size these days…thats why!
ZONE
29 september, 2007 at 20:55 #847004Anonym anvandareMemberJag håller nog på Wolf i år tror jag…hade velat se lite mer bicepspeak på honom, då hade han varit perfekt! Men han e hur som helst bäst i årets mr O
Det blir nog inget 9:e mr O guld för Ronnie… Har inte varit förtjust i hans fysik alls de senaste åren…. men nu ser det riktigt illa ut. Men men…bara min åsiktGo Wolf!
29 september, 2007 at 21:00 #847005Anonym anvandareMemberJa de har double size idag, men varför ska mage ha double size ?
Jag har noterat här forum som tagit upp om det här magar och domarna noterat ofta om det. Det är utvecklingen som påverkat Mr O tävling framöver, att tävlarna får bättre poäng om magen ser inte för bulkig ut.
Stämmer det ? Jag kan ha missuppfattat…29 september, 2007 at 21:05 #847006Anonym anvandareMembersvårt att ha double size o ha en liten midja det säger ju sej själv mkt muskler massor av mat
29 september, 2007 at 21:26 #847007Anonym anvandareMemberDan_The_Man wrote:Jag håller nog på Wolf i år tror jag…hade velat se lite mer bicepspeak på honom, då hade han varit perfekt! Men han e hur som helst bäst i årets mr O
Det blir nog inget 9:e mr O guld för Ronnie… Har inte varit förtjust i hans fysik alls de senaste åren…. men nu ser det riktigt illa ut. Men men…bara min åsiktGo Wolf!
Att det ser riktigt illa ut tycker jag är att ta i. Han har fortfarande en av världens vassaste fysik, så att det är illa är skitsnack. Dock håller jag med om att han är sämre än tidigare.
29 september, 2007 at 21:52 #847008Anonym anvandareMemberEn fundering bara.
Coleman är ju mörkhyad, men han ser så väldigt mörk ut på scenen, nästan lite kastanj färg. Antar att dom lägger på färg på mörkhyade för att få till lite bättre glans har jag fått lära mej av polaren som är mörk och tävlar.29 september, 2007 at 21:59 #847009Anonym anvandareMemberMelin wrote:SHIT! Det ser ut som han pajat den rätt rejält!Hela hans vänstra sida av kroppen ser knas ut, har ni inte sett det kolla även in hans ben. Syns att han har råkat ut för nåt som inte läckt ut än, frågan är vad?
Förstår varför han snackar om att lägga av. Kroppen är helt slut.
/Peter29 september, 2007 at 22:19 #847010Anonym anvandareMemberAtt magarna blir större på dagens byggare till skillnad från arnold tiden beror bla på en sak: HGH, eller Human Growth Hormone. På Arnold o grabbarnas tid användes detta ej (iaf inte i samma utsträckning). Skillnaden mellan HGH o de flesta andra steroider är att överkonsumtion av HGH även stimulerar tillväxten av inre organ, och då de växer finns det bara en väg för dem att gå: Utåt!
29 september, 2007 at 22:21 #847011Anonym anvandareMemberFör övrigt: WOLF RULES
29 september, 2007 at 22:25 #847012Anonym anvandareMemberPerra_mja wrote:Att magarna blir större på dagens byggare till skillnad från arnold tiden beror bla på en sak: HGH, eller Human Growth Hormone. På Arnold o grabbarnas tid användes detta ej (iaf inte i samma utsträckning). Skillnaden mellan HGH o de flesta andra steroider är att överkonsumtion av HGH även stimulerar tillväxten av inre organ, och då de växer finns det bara en väg för dem att gå: Utåt!Inget du ska snacka så detaljerat om på det här forumet.
Inte tillåtet enligt reglerna:emo-thumb29 september, 2007 at 22:39 #847013Anonym anvandareMemberAhh sorry, men ville bara säga som det var hehe
29 september, 2007 at 23:12 #847014Anonym anvandareMemberR.I.P den gammle Coleman saknar verkligen honom fast, det är skönt att han inte är så överlägsen längre, Kul med variation
29 september, 2007 at 23:46 #847015Anonym anvandareMemberPerra_mja wrote:För övrigt: WOLF RULES+1:emo-thumb
30 september, 2007 at 00:07 #847016Anonym anvandareMemberGO JAY, GO JAY!
:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.