Bildreportage från SM i Bodyfitness 2006!

Home Forums Tävlingar och Events Bildreportage från SM i Bodyfitness 2006!

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • Author

Rätta mig gärna om jag har fel, är det inte de tjejerna i bättre form än många tunga killar i BB oftast är. Vet att det är andra förutsättningar men man jobbar ju utifrån sina.

Ok, kan ha fel, men vi hade iaf, lika många poäng!:nod

Hur kunde Söderström (benjaminsson) bli 2:a? Mycket sämre form än flera andra tjejer….

whitearrow wrote:
    Hur kunde Söderström (benjaminsson) bli 2:a? Mycket sämre form än flera andra tjejer….

Håller med, i alla fall trean Lina Eklund såg bättre ut än Benjaminsson.

Men Carina Isaksson hade en helt otrolig form, mycket välförtjänt första plats, imponerande ;)

En som jag tycker borde kommit högre upp i den klassen är Maria Andersson som ju var stenhård.
    Tack för de snygga bilderna förresten.

Fattar inte hur domarna dömde där…kanske var det hennes långa hår…

Wow kanon bilder….

whitearrow wrote:

Om du tar deg tid til å lese reglene for bedømning av bodyfitness så vil du kanskje skjønne det litt bedre. Det er IKKE kun formen det kommer ann på. Utstråling, skjønnhet, sminke, hår, drakter, sceneopptreden er NOEN av de andre tingene som spiller inn i bodyfitness. Vi sier gjerne at det er ”the total package” som skal bedømmes. Og som det også sies her, å bedømme noe ut i fra bilder kan bli litt feil.

Cecilia kom for øvrig som nr 2 i VM bare noen uker tidligere….i samme form, og jeg regner med at konkurransen der var enda litt tøffere;)

såg nu…

Mycket fina bilder! Starkt jobbat Nina! :up:

Viewing 9 posts - 16 through 24 (of 24 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.