Colorado Pro 2juni

Home Forums Tävlingar och Events Colorado Pro 2juni

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • Author

Colorado ska det vara..
    [http://webcast.bodybuilding.com/fitshow/2007copro/2007copro.htm]

Deltagare;

Dennis James
    Darrem Charles
    Johnny Jackson
    Frank Roberson
    Will Harris
    David Henry
    Ed Van Amsterdam
    Silvio Samuel
    Zoran Vejic
    Khalid Almohsinawi
    Richard ’Tricky’ Jackson
    Omar Deckard
    Branch Warren
    Ronnie Rockel
    Jimmy Canyon
    Leo Ingram
    Craig Richardson
    Emmanuel Tzinidis
    George Farah
    Kai Greene

när börjar sändningen svensk tid ? hoppas ronnie rockel tar hem det

Vet inte riktigt hur man ska tolka Jonnie Jackson han såg ut som en vattentank senast men det syntes att det fanns goa grejer under vattnet…så 4-5 plats för JJ tror jag på.

Top 3 står mellan Kai Greene
    Ronnie Rockel och Dennis James om alla sköter sig:)

Ser nog ut så är då.

1.Ronnie Rockel
    2.Kai Greene
    3.Dennis James

Då Dennis kommer in för stor verkar det som.

Lite invägning..
    [http://contest.bodybuilding.com/galleries/contestgallery.php?competitionid=1879&typeid=4]

När börjar tävlingen svensk tid?

har föbedömingen redan varit?? ser inga bilder elle info någostans?

Nej , det har inte varit. Förbedömning börjar kl. 1 am alltså kl. 21 i svensk tid, om jag räknar rätt?

Anne wrote:
    Nej , det har inte varit. Förbedömning börjar kl. 1 am alltså kl. 21 i svensk tid, om jag räknar rätt?

åhh tack så mycket!! blev nästan orolig ju:( hehe thansk!

om jag får bestämma och lite var dom brukar hamna:

1. David Henry – mest komplett av dessa gubbar och sitter formen där så… vinner nog inte, lite liten, men vilken fysik!

2. Dennis James – mest vidd i detta gänget, men hade sett bättre ut vid en lättare kroppsvikt. jag hade satt honom några placeringar lägre…

3. Kai Greene -riktigt bra senast!

4. Darrem Charles – bortdömd senast, tyckte han såg bättre ut än någonsin, större och fylligare, men ändå en av dom hårdaste.

5. Branch Warren – mycket muskler, men ingen harmoni i kroppen, ser ut som en flodhäst bakifrån. kommer förmodligen topp-3, men borde ej!

6. Silvio Samuel Saviour – grov, fyllig, freak, brukar komma i bra form, poserar dåligt och har kört alla tävlingar hittills i år…, kan nog nosa på topp-3.

7. Johnny Jackson – besvikelse senast, är säkert bättre nu, har kapacitet för en topp-3 placering och jag tror att han kommer bättre än så här…

8. Ronnie Rockel – riktigt snygg fysik, brukar komma lite slät på baksidan, borde komma lite högre än så här, sitter formen där så kan dom inte dissa honom.

ser mycket svårtippat ut och detta är inte ett tips rakt upp och ner, utan mer en analys av vad jag tror/tycker, hur det brukar gå och en lite gissning hur dagsformen är…

gissar på dessa efter nästan hela förbedömningen

1: Kai Greene (enda svagheten är väl hans axlar och möjligen vaderna sackar lite, annars symetrisk med grym form)
    2: Ronnie Rockel (behöver mer kött på ryggen för att matcha resten och om han får till en hårdare rumpa så ser det andra bättre ut).
    3: Silvio Samuel Saviour (svaghet: djupet i musklerna och lite trång)

Äntligen en tävling där domarna verkligen bemödar sig att granska de tävlande ordentligt :up:
    Verkar även som att en smalare midja har varit viktigt.

Resultat:

1. Kai Greene
    2. Darrem Charles
    3. Silvio Samuel
    4. Ronnie Rockel
    5. David Henry

hade hoppats att rockel skulle ta tredje platsen före silvio, men verkar vara riktigt bra dömd tävling där man inte kan leva på sitt namn enbart :up:

Rockel är sagolikt bra.

[img=http://www.graphicmuscle.net/photos/transferred/QW5Q4540_DMPJWJFBAG.jpg]

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.