Cred till…

Home Forums Tävlingar och Events Cred till…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 35 total)
  • Author

Ni kan säkert fylla på här efter, men jag vill i alla fall ge extra cred till Fredrik Eriksson och tjejen i insläppet… glada, trevliga, tillmötesgående.

Och Eddy. Vår tid kille backstage.. Mannen, du e grym!!! Rätt kille på rätt plats verkligen!!!!!

Instämmer! :nod
    Dessutom vill jag tacka en underbar publik! Det var så härligt att se att ni var så många på plats och dessutom att ni var mycket mer levande än de senste åren. Tack! ;)

Jag vill även tacka mina medtävlande samt övriga tävlande för en trevlig stämning backstage där nästintill samtliga hade trevligt och proffsigt uppförande.

En härlig helg att uppleva och lägga på minnet och jag hoppas vi alla ses nästa år igen! :up:

Sist men inte minst så vill jag gratulera Christel och Mikaela i min klass, långa Bf, till guldet respektive silvret.

Jättegrattis![/b]

Ni var outstanding och det var kul att tävla med er! :emo-thumb

Stort grattis även till damerna i korta:
    Linda (guld), Carina (silver) och Evalinda (Brons).

Mirjana

Kan bara hålla med ovanstående talare.
    Speciell eloge vill jag ge Eddy, du är ju helt fantastisk. Du hade järnkoll och fick oss att känna oss helt lugna.:up:
    Tack även till Fredrik och Klaudia samt alla tävlande som gjorde den här helgen helt underbar. ;)

Grattis Mirre till bronset!

En stor eloge till förbundet och alla som låg bakom jobbet och såg till att det blev en en riktigt underbar SM helg:up:
    För första gången på länge tyckte jag att allt klaffa med tider och allt:) det var verkligen roligt att tävla och se så mycket publik med så TACK ALLA ÄNNU EN GÅNG och fortsätt åt det hållet:D

Eddy är GRYM!:up:

Skulle vilja ge rejäla skopor cred till följande:

De tävlande:
    Inte en gång fick vi vänta på en klass. Alla tävlande fanns på plats precis när de skulle.
    Samtliga dräkter och utstyrslar var, så vitt vi kundre se, av godkänt snitt. Härligt att slippa tjafsa om sånt. Till och med en piercing som inte gick att ta loss backstage kom av illa kvickt när den tävlande väl fanns på scenen. Där ser man vad miljön kan betyda för problemlösningen.
    Med mycket små och få undantag togs poseringarna på ett mycket bra sätt och utan fördröjning. Detta bland annat gjorde att vi aldrig var mer än tio minuter sena gentemot den skrivbordsberäkning vi gjort innan. Finalpass på obetgydligt över tre timmar inklusive paus känns mer och mer rätt.
    Friposeringen har blivit väldigt mycket bättre och ett flertal var bra eller mycket bra.
    Fitnessbrudarna. Deras fria var god underhållning och i vissa fall betydligt svårare än kanske gemene man kan sätta sig in i. Bra var det hur som helst.

Backstagefolket:
    Som sagt hade Eddie och Rachid björnkoll, trots ytterligare en trappa mot tidigare. Hur många mil dessa herrar avverkade vill jag inte tänka på. Morgonpromenad känns plötsligt som en dag i videosoffan.

Publiken:
    Trots att hälften skulle stanna hemma för fotoförbudet och andra hälften av andra orsaker var det endast tio biljetter kvar på lördag och ett fåtal på söndag. Jag förtydligar: Biljetterna var både sålda och deras innehavare hade valt att trots allt finnas på plats….
    Speciellt kul var det att se bilder från SM som tagits av en person som tidigare lovat att inte gå på SM p g a fotoförbudet. Där ser man ett utomordentligt exempel på flexibilitet och kreativitet (Man är väl inte sämre än man kan ändra sej, typ)!

AndreasP wrote:
    Eddy är GRYM!:up:

Håller med :up:.

En eloge till arrangörer, förbund men även till alla tävlanden som gjorde detta SM till den bästa jag varit med på. Ej att förglömma en härlig publik som verkligen gjorde sig hörd.
    Håller med om att Eddy är grym på tider! (han var tydlig med tider då jag nästan är döv.Tack Eddy) Allt flöt på bra och lugnt då tider klaffade så bra. Finns många att berömma som gjorde ett jättejobb.
    Grattis till de tävlande i min klass, Renato till guldet en stor kille på alla sätt.
    Silver till alltid trevliga Peter R som alltid slår mig och så gamle räven Nico hemifrån.
    Men även grattis till alla tävlande som nådde ända fram till detta SM.

Janpeter Sangborn wrote:
    Skulle vilja ge rejäla skopor cred till följande:

De tävlande:
    Inte en gång fick vi vänta på en klass. Alla tävlande fanns på plats precis när de skulle.
    Samtliga dräkter och utstyrslar var, så vitt vi kundre se, av godkänt snitt. Härligt att slippa tjafsa om sånt. Till och med en piercing som inte gick att ta loss backstage kom av illa kvickt när den tävlande väl fanns på scenen. Där ser man vad miljön kan betyda för problemlösningen.
    Med mycket små och få undantag togs poseringarna på ett mycket bra sätt och utan fördröjning. Detta bland annat gjorde att vi aldrig var mer än tio minuter sena gentemot den skrivbordsberäkning vi gjort innan. Finalpass på obetgydligt över tre timmar inklusive paus känns mer och mer rätt.
    Friposeringen har blivit väldigt mycket bättre och ett flertal var bra eller mycket bra.
    Fitnessbrudarna. Deras fria var god underhållning och i vissa fall betydligt svårare än kanske gemene man kan sätta sig in i. Bra var det hur som helst.

Backstagefolket:
    Som sagt hade Eddie och Rachid björnkoll, trots ytterligare en trappa mot tidigare. Hur många mil dessa herrar avverkade vill jag inte tänka på. Morgonpromenad känns plötsligt som en dag i videosoffan.

Publiken:
    Trots att hälften skulle stanna hemma för fotoförbudet och andra hälften av andra orsaker var det endast tio biljetter kvar på lördag och ett fåtal på söndag. Jag förtydligar: Biljetterna var både sålda och deras innehavare hade valt att trots allt finnas på plats….
    Speciellt kul var det att se bilder från SM som tagits av en person som tidigare lovat att inte gå på SM p g a fotoförbudet. Där ser man ett utomordentligt exempel på flexibilitet och kreativitet (Man är väl inte sämre än man kan ändra sej, typ)!

Jag kan bara instämma.

Och lägga till Big Tony och hans gäng som roddade allt med inplastning, städning och markservice. Ni skötte er utmärkt hela helgen.

Tack alla inblandade för ett mycket lyckat SM.

Age var en ytterligt eminent speaker!:emo-thumb

Trots 08:a dialekten……:whistle::D

Janpeter Sangborn wrote:
    Publiken:

Är det förbundets slutsats att det kom ”mycket” (Läs: ett SM borde kunna dra mycket mer än vad som kommer nu, titta på lucia, sämre tävling men mycket mer folk) folk på grund av fotoförbudet?
    Decemberkuppen drar väl fullt till och med.

Tror snarare att förbundet skall tacka Ingvar för att det kom en del extra och att det vart bra kvalitet på startfältet i övrigt.

Kommer det att vara fotoförbud i fortsättningen med?

Arne Persson wrote:

Riktigt bra vader hade han också:up:

Ni gossar som vill disskutera fotoförbudet kan göra det i den tråden som handlar om just det.

Tack på förhand.

Arne Persson wrote:

Ja för tusan, glömde Age.
    Fredrik gjorde ett kanonjobb som speaker hela helgen. :up:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.