Cred till…

Home Forums Tävlingar och Events Cred till…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 35 total)
  • Author

Jag vill tacka alla med tävlande för en underbar tävling. Specielt tack till
    Peter Österberg och hans coach som hjälpte en lite förvirrad junior under senior dagen:).! Sen vill jag tacka Eddie som alla andra sagt du var grym.! Inte ofta tider mm stämmer så bra som de gjorde nu.:emo-thumb
    Publiken var enormt bra i år med man hörde verkligen er tack alla!
    Tack till andra som medverkade att göra sm till en kanon tävling i år :up:

AndreasP wrote:
    Eddy är GRYM!:up:

Förlåt…. J.C menar jag:D

AndreasP wrote:
    Förlåt…. J.C menar jag:D

Haha, Sveriges svar på Mr Cutler. :D

Arne Persson wrote:
    Age var en ytterligt eminent speaker!:emo-thumb. Trots 08:a dialekten……
    Jorgen wrote:
    Ja för tusan, glömde Age.
    Fredrik gjorde ett kanonjobb som speaker hela helgen.
    Tor Funcke wrote:
    Riktigt bra vader hade han också

Man tackar och bockar! Tyckte också att det gick ganska bra och jag känner mig helnöjd med att Malmqvistaren fick lite slängar tillbaka av mig, eftersom han har nämnt mig i olika sammanhang på VARENDA tävling som han spekrat på under 2000-talet… :p

Jorgen wrote:
    Ni gossar som vill disskutera fotoförbudet kan göra det i den tråden som handlar om just det.

Tack på förhand.

ja de får ju jag dras med i haters tråden emot mig och fotoförbudet :smile-tb

om att helgen klaffade till punkt å pricka, varenda minut stämde vilket betyder riktigt mycket för oss tävlande likväl domare samt publiken..
    Hade bara såååå KUL, å vilka tävlande vi hade i år….hua, riktigt grymma.
    Sen hur mycket betydde det inte att få bucklan utdelad GUNILLA SÖDERBERG?? Min stora idol här i sverige…stor ära.

Carina Isaksson kom fram till mig min 1a byggartävling 2005 och var sååå gullig mot mig och gav mig bland de finaste komplemanger jag fått av en kvinna. Hon sa att jag skulle passa som tungvikts tjej och gillade min fysik. Det säger kvinnan som är perfekt i mina ögon.
    dessa ord har jag burit med mig i två år, när hon nu kom fram på tävlingen, go som alltid och frågade om jag kom ihåg att vi pratat för 2 år sen….. OM jag kommer ihåg…..? det har jag burit med mig varenda dag.

Sist men inte minst viktigaste av allt, Ett STORT tack till Micke på team maximize för allt stöd och hjälp med precis ALLT, och Fredrik carlsson på ReForm för diet och all hjälp på tävlingsdagen. (Jag fick t.o.m min mat lagad, den ni…ler)Jag blev behandlad som en prinsessa under min diet…(avundsjuka?:D)

Min helg hade inte kunnat bli bättre, och få åka hem med ett stort :D betydde allt för mig.

Ser fram emot nästa tävling, från hjärtat denna gång:p

Mirre wrote:
    Instämmer! :nod
    Dessutom vill jag tacka en underbar publik! Det var så härligt att se att ni var så många på plats och dessutom att ni var mycket mer levande än de senste åren. Tack! ;)

Kan bara hålla med dig här. Från Dalblads monter kunde jag höra ett jäkla ös inifrån tävlingslokalen. :up:

Avis värre på er som fick ta emot detta jubel o vrålande!

Mirjana[/QUOTE]

Tusen tack Mirre! Du är toppen! En go och mysig stämning hade vi backstge. Och bästa formen prickde vi in alla tre.:emo-thumb

Jag vill tacka alla mina underbara vänner från Alingsås Hälsostudio som har hjälpt och stöttat mig under träningspassen och dieten. Fantastiskt roligt att ni kom och hejade på mig!!
    + alla andra vänner, arbetskollegor samt min familj. Ni betyder sååå mycket för mig! Jag älskar er!

Mikaela

:up:SKULLE VILJA GE ALLA EN BAMSEKRAM!!!!
    Håller med alla här, vilket SM!eloge till samtliga som såg till att vi tävlande och publik trivdes, tack till den underbara publiken som hejade och stöttade och till Luke och hans medhjälpare(ber om ursäkt att jag inte kommer ihåg hennes namn)som såg till att färgen var tipp topp hela tiden.

Tack till BODY med Alex i spetsen!

Eddie och Rachid; ni är bäst:emo-thumb!

Sist men inte minst tack till Mr Björnfot, du är en klippa!:up:

Hoppas se alla på kommande tävlingar!

Kram/Maria

lillp wrote:
    ja de får ju jag dras med i haters tråden emot mig och fotoförbudet :smile-tb

Du skötte dig ypperligt och jag hoppas att vi får dras med dig på fler tävlingar. Du kan redan nu boka in MTGP i kalendern. :up:

Ställer mig mig mer än gärna i kön, för att visa min belåtenhet.
    Varje gång är det likadant och jag har faktiskt varit med om ett par tävlingar nu (VM, EM, NM, SM mm), men tävlingarna på hemmaplan är ju typ 10 ggr bättre.
    Det är ren kärlek det.
    De som någon gång kommer att tävla framöver säger jag bara var lugna, Eddie och hans team fixar allt.
    Tyvärr var jag mest bakom scen, så jag vet inte riktigt hur det var framför.
    Men fotovakter mm, var hur goa som helst (mot mig ialla fall).
    Om man ger kärlek, så får man kärlek tillbaka:nod

Obs! Så här ser en av hjältarna ut, bra att minnas i fall ni råkar vara lite förvirrade:emo-thumb

Jag har bara positiva känslor ifrån helgen. Upplevde att allt flöt på, smidigt och välorganiserat. Det fanns en god stämning och leende på de flestas läppar, både backstage och ute i publiken.

Eddie, vilken kanonkille; lugn, förstående med järnkoll på tiderna.

Möjligheten att kunna få bra bilder tagna av Alex och Jay, gjorde att fotoförbudet inte kändes lika hemskt.

Att under väntetiden backstage, kunna kika på och växla några ord med ägarna av de bästa fysikerna i Sverige…

Det bästa beviset på att det var ett bra SM är väl att jag redan funderar på nästa;)

Instämmer med dig Silvia, vilken hälg!

Vill också gärna tacka Eddy, Rachid och Björnefot som med sitt lugna och vänliga sätt att vara på också hade en lugnade invärkan på en småvirrig själ på tävlingsdagen, stora kramar till er! :up:

Söndagen var det en fröjd att sitta bland publiken och njuta showet och äta choklad!

Jätteglad jag fick träffa så många härlige människor och uppleva en sådan kanonhelg! :)

Jorgen wrote:
    Du skötte dig ypperligt och jag hoppas att vi får dras med dig på fler tävlingar. Du kan redan nu boka in MTGP i kalendern. :up:

Såklart redan bokat, skulle inte missa det för allt i världen as kul gäng att jobba med, men ska då va större, starkare och mycket elakare :emo-thumb

Men fotovakter mm, var hur goa som helst (mot mig ialla fall).
    Om man ger kärlek, så får man kärlek tillbaka:nod

Ja du Fever du ska ha en eloge för att du fråga så snällt om du fick fota familjen, säg till nästa gång så tar jag kortet åt dig…

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.