Cred till…

Home Forums Tävlingar och Events Cred till…

• This topic is empty.
Viewing 5 posts - 31 through 35 (of 35 total)
  • Author

SM 2007 var av yppersta klass!

-Cred till SKKF styrelse for ett otroligt bra arrangerat SM
    -Eddie och Rachid som holl koll pa oss tävlande och uppdaterade oss kontinuerligt med tider att passa
    -Luke for ett stralande jobb med farg
    -Publiken
    -Och inte minst de tavlande som holl en mycket hog klass!

/ Martin

Efter att ha sett på nära håll en uns av det jobb som läggs ner på arrangemanget lång tid innan vill jag tacka ALLA SOM BIDRAGIT TILL ATT ARRANGERA SM! Många sliter flera timmar i flera dagar i flera veckor i flera månader ….helt gratis…. :worship:
    Som tävlande sliter man bara med sig själv o sin egen diet och träning. Slipper mail på mail och telefonsamtal på telefonsamtal med frågor, gnäll, klagomål, undringar och diverse problem.

Om något går lite fel under tävlingen eller missas – arrangemangsmässigt- kan jag gott ha överseende med när jag förstår hur många bitar det är att dra i för att få allt på plats.
    utan dessa eldsjälar som jobbar för att arrangera tävlingar hade jag bland många andra inte haft en chans att få tävla överhuvudtaget…fan vad trist med en sommar utan diet, promenader i soluppgång och magrutor på beachen :|

Kan bara hålla med tidigare skribenter!

Tack till er alla; arrangörer, medtävlande, publik, coacher…alla som var där! Ni gjorde SM till en helg att minnas! :worship:

Som ordförande i SKKF och ytterst ansvarig för SM, så vill jag framhålla och TACKA några personer. Det är lätt att glömma bort er, men ni bidrog speciellt till att göra SM-tävlingarna till en av bäst arrangerade tävlingarna i Sverige någonsin.

JP och Jörgen, som skötte huvuddomeriet, men som också fixat licenser, domare, programblad, körscheman mm mm.

Eva och Jonas som skötte sekretariatet, men som också fixat programvaran till datorn, nummerlappar mm.

Naturligtvis Rachid ”Mischa” och Eddie, som fixar ALLT backstage.

Pelle, Tony och de andra ungdomarna, som fixade inplastning, städning, biljettkontrollen mm.

Louise och Fredrik som sålde biljetter och höll koll på passagen backstage.

Fredde som fixade scenen, ljud, ljus mm mm.

Alex och Jocke m.fl. som fotade och skrev.

Fredrik Age, som gjorde ett kanonjobb som speaker.

Tomas och de andra killarna på Aros Congress Center.

Och sist men inte minst Eive och hans glada gäng.

Med en sådan stab av kompetent folk är det lätt att vara ansvarig. Det är bara att luta sig tillbaka i fåtöljen med vetskapen om att det blir ett kanonarrangemang.

TACK alla ni ovan nämnda känner mig stolt, hedrad och väldigt priviligierad att få arbeta med er.

Er ordförande
    Uffe

Ulf Björnfot wrote:

Tomas och de andra killarna på Aros Congress Center.

Jag håller med dig där Ulf! Thomas et al. var en klippa :emo-thumb

Viewing 5 posts - 31 through 35 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.