Home › Forums › Tävlingar och Events › Decembercupen 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 juli, 2007 at 21:34 #823538Anonym anvandareMember
Jepp.. Nu börjar i alla fall jag känna att förberedelserna närmar sig för mig som ska debutera i AF under DC i år…
Då undrar man när det är dags att anmäla sig? Hur snart är det?
Vi ses i Lund!! :emo-thumb
3 juli, 2007 at 21:34 #83927Anonym anvandareMember3 juli, 2007 at 22:56 #823539Anonym anvandareMemberDet är gott om tid kvar. Håll ett öga på [www.skkf.org] där anmälan kommer upp någon månad innan DC.
21 juli, 2007 at 18:41 #823540Anonym anvandareMemberaix wrote:Jepp.. Nu börjar i alla fall jag känna att förberedelserna närmar sig för mig som ska debutera i AF under DC i år…Då undrar man när det är dags att anmäla sig? Hur snart är det?
Vilken längd tävlar du i?
Tini5 augusti, 2007 at 21:21 #823541Anonym anvandareMemberoscarmejerhag: Jag kommer ställa upp i decembercupen.. dock vet jag inte vilka viktklasser de finns i DC. -80kg juniorer borde finnas…:emo-thumb
6 augusti, 2007 at 13:10 #823542Anonym anvandareMemberaix wrote:Jepp.. Nu börjar i alla fall jag känna att förberedelserna närmar sig för mig som ska debutera i AF under DC i år…Då undrar man när det är dags att anmäla sig? Hur snart är det?
:up:
Skall bli grymt skoj och se!!!
Massa lycka till, till förberedelsern!
//C7 augusti, 2007 at 19:44 #823543Anonym anvandareMemberJag planerar att ställa upp i dc också.Som junior i tungviktar klassen dvs om det finns lite muskler bakom all fett:)
7 augusti, 2007 at 19:48 #823544Anonym anvandareMemberronaldinho 9:vi hamnar annars på samma klass om det inte kommer finnas -80 men det kommer säkert finnas,eller jag hoppas det för du är i mycket bätre form än mig:up:
10 augusti, 2007 at 11:10 #823545Anonym anvandareMemberRonaldinho_9 wrote:oscarmejerhag: Jag kommer ställa upp i decembercupen.. dock vet jag inte vilka viktklasser de finns i DC. -80kg juniorer borde finnas…:emo-thumbSom sagt eftersom det ändras bland viktklasserna hela tiden så borde någon från förbundet eller ngon som vet 100% skriva in det här. Vet en som hoppat av SM för dom tog bort -85 plötsligt. Varför kan det inte klargöras i tid så att alla vet när dom börjar dieta. Vilka är klasserna ex på DC och Lucia???
10 augusti, 2007 at 11:40 #823546Anonym anvandareMemberJan Hansson wrote:Som sagt eftersom det ändras bland viktklasserna hela tiden så borde någon från förbundet eller ngon som vet 100% skriva in det här. Vet en som hoppat av SM för dom tog bort -85 plötsligt. Varför kan det inte klargöras i tid så att alla vet när dom börjar dieta. Vilka är klasserna ex på DC och Lucia???Info runt SM låg ute 27/6. Viktklasserna blir färre än ifjol, delvis p g a lågt deltagarantal i de olika klasserna ifjol och dels beroende på beslut i IFBB. En orsak till att info inte legat ute tidigare är att IFBB aviserade ändringar under året. Vilka kom för några veckor sedan. I och med att de gör ändringar med kort varsel blir vår ledtid också kort. Synd, men sant.
Lite märkligt att hoppa av en tävling för att en viktklass försvinner, tycker jag. Det borde väl vara mer optimalt att veta i tid vilka klasser som gäller och kunna inrikta sig på det än att få beskedet på plats att klassen stryks p g a få deltagare och att man får tävla med de tyngre. Men det är ju bara jag och mina tankar…
10 augusti, 2007 at 11:46 #823547Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Info runt SM låg ute 27/6. Viktklasserna blir färre än ifjol, delvis p g a lågt deltagarantal i de olika klasserna ifjol och dels beroende på beslut i IFBB. En orsak till att info inte legat ute tidigare är att IFBB aviserade ändringar under året. Vilka kom för några veckor sedan. I och med att de gör ändringar med kort varsel blir vår ledtid också kort. Synd, men sant.Lite märkligt att hoppa av en tävling för att en viktklass försvinner, tycker jag. Det borde väl vara mer optimalt att veta i tid vilka klasser som gäller och kunna inrikta sig på det än att få beskedet på plats att klassen stryks p g a få deltagare och att man får tävla med de tyngre. Men det är ju bara jag och mina tankar…
Ja att någon hoppar av för att en klass slås ihop med en annan låter mycket märkligt.
Hur mycket har overallsegrarna vägt de senaste åren på SM??
16 augusti, 2007 at 13:37 #823548Anonym anvandareMemberHur blir det med Decembercupen iår, jag har hört lite olika rykten.. ?
17 augusti, 2007 at 11:33 #823549Anonym anvandareMemberJa vore bra att veta!…tänkte ju börja bränna ister på måndag:|
17 augusti, 2007 at 12:25 #823550Anonym anvandareMembertini wrote:Vilken längd tävlar du i?
TiniKommer att mäta in på 165+
17 augusti, 2007 at 12:27 #823551Anonym anvandareMembersh0w wrote::up:
Skall bli grymt skoj och se!!!
Massa lycka till, till förberedelsern!
//CTack tjejen! :emo-thumb I feeel GREEEEEAT! :yahoo: Börjar dieta om någon vecka först, men ändå e förbränningen igång som attan! TROTS att jag äter som en häst.. hehe.. Where do I put it?!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.