Decembercupen 2007

Home Forums Tävlingar och Events Decembercupen 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 68 total)
  • Author

Jepp.. Nu börjar i alla fall jag känna att förberedelserna närmar sig för mig som ska debutera i AF under DC i år… 8)

Då undrar man när det är dags att anmäla sig? Hur snart är det?

Vi ses i Lund!! :emo-thumb

Det är gott om tid kvar. Håll ett öga på [www.skkf.org] där anmälan kommer upp någon månad innan DC.

aix wrote:
    Jepp.. Nu börjar i alla fall jag känna att förberedelserna närmar sig för mig som ska debutera i AF under DC i år… 8)

Vilken längd tävlar du i?
    Tini

oscarmejerhag: Jag kommer ställa upp i decembercupen.. dock vet jag inte vilka viktklasser de finns i DC. -80kg juniorer borde finnas…:emo-thumb

aix wrote:

:up:
    Skall bli grymt skoj och se!!!
    Massa lycka till, till förberedelsern!
    //C

Jag planerar att ställa upp i dc också.Som junior i tungviktar klassen dvs om det finns lite muskler bakom all fett:)

ronaldinho 9:vi hamnar annars på samma klass om det inte kommer finnas -80 men det kommer säkert finnas,eller jag hoppas det för du är i mycket bätre form än mig:up:

Ronaldinho_9 wrote:
    oscarmejerhag: Jag kommer ställa upp i decembercupen.. dock vet jag inte vilka viktklasser de finns i DC. -80kg juniorer borde finnas…:emo-thumb

Som sagt eftersom det ändras bland viktklasserna hela tiden så borde någon från förbundet eller ngon som vet 100% skriva in det här. Vet en som hoppat av SM för dom tog bort -85 plötsligt. Varför kan det inte klargöras i tid så att alla vet när dom börjar dieta. Vilka är klasserna ex på DC och Lucia???:|

Jan Hansson wrote:
    Som sagt eftersom det ändras bland viktklasserna hela tiden så borde någon från förbundet eller ngon som vet 100% skriva in det här. Vet en som hoppat av SM för dom tog bort -85 plötsligt. Varför kan det inte klargöras i tid så att alla vet när dom börjar dieta. Vilka är klasserna ex på DC och Lucia???:|

Info runt SM låg ute 27/6. Viktklasserna blir färre än ifjol, delvis p g a lågt deltagarantal i de olika klasserna ifjol och dels beroende på beslut i IFBB. En orsak till att info inte legat ute tidigare är att IFBB aviserade ändringar under året. Vilka kom för några veckor sedan. I och med att de gör ändringar med kort varsel blir vår ledtid också kort. Synd, men sant.

Lite märkligt att hoppa av en tävling för att en viktklass försvinner, tycker jag. Det borde väl vara mer optimalt att veta i tid vilka klasser som gäller och kunna inrikta sig på det än att få beskedet på plats att klassen stryks p g a få deltagare och att man får tävla med de tyngre. Men det är ju bara jag och mina tankar…

Janpeter Sangborn wrote:
    Info runt SM låg ute 27/6. Viktklasserna blir färre än ifjol, delvis p g a lågt deltagarantal i de olika klasserna ifjol och dels beroende på beslut i IFBB. En orsak till att info inte legat ute tidigare är att IFBB aviserade ändringar under året. Vilka kom för några veckor sedan. I och med att de gör ändringar med kort varsel blir vår ledtid också kort. Synd, men sant.

Lite märkligt att hoppa av en tävling för att en viktklass försvinner, tycker jag. Det borde väl vara mer optimalt att veta i tid vilka klasser som gäller och kunna inrikta sig på det än att få beskedet på plats att klassen stryks p g a få deltagare och att man får tävla med de tyngre. Men det är ju bara jag och mina tankar…

Ja att någon hoppar av för att en klass slås ihop med en annan låter mycket märkligt.

Hur mycket har overallsegrarna vägt de senaste åren på SM??

Hur blir det med Decembercupen iår, jag har hört lite olika rykten.. ?

Ja vore bra att veta!…tänkte ju börja bränna ister på måndag:|

tini wrote:
    Vilken längd tävlar du i?
    Tini

Kommer att mäta in på 165+ :)

sh0w wrote:
    :up:
    Skall bli grymt skoj och se!!!
    Massa lycka till, till förberedelsern!
    //C

Tack tjejen! :emo-thumb I feeel GREEEEEAT! :yahoo: Börjar dieta om någon vecka först, men ändå e förbränningen igång som attan! TROTS att jag äter som en häst.. hehe.. Where do I put it?! :|

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 68 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.