Decembercupen 2007

Home Forums Tävlingar och Events Decembercupen 2007

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 68 total)
  • Author
    aix wrote:
    Tack tjejen! :emo-thumb I feeel GREEEEEAT! :yahoo: Börjar dieta om någon vecka först, men ändå e förbränningen igång som attan! TROTS att jag äter som en häst.. hehe.. Where do I put it?! :|

För mycket cardio på dansgolvet kanske :|
    Ska bli grymt att kolla på dig sen..!
    Tycker att du ska starta en journal blir kul och läsa och följa… (:

sh0w wrote:
    För mycket cardio på dansgolvet kanske :|
    Ska bli grymt att kolla på dig sen..!
    Tycker att du ska starta en journal blir kul och läsa och följa… (:

Haha, ingen aning, men det blir dansa av ikväll iaf! Kanske startar en journal sen, har dock ingen kamera att ta kort.. Blir ju mycket roligare om man kan göra det.. Men vi får la se! :)

Sköt om dig, sov ät å vääääx! :emo-thumb

Jag ska ställa upp på DC (AF -180) 8)
    Vad är det nu för rykten om att det inte blir av?

Calle Sirén wrote:
    Jag ska ställa upp på DC (AF -180) 8)
    Vad är det nu för rykten om att det inte blir av?

Jasså dags att ge sig upp på scenen igen:emo-thumb

blir de någon decembercupen iår eller? när kommer de lite mer information om vart de kommer hållas osv? tänkte börja bränna fat på måndag so i have to know :p

marals76 wrote:
    Jasså dags att ge sig upp på scenen igen:emo-thumb

Japp, tiden är kommen :D Själv då? Såg bilder på dig för inte så länge sedan (CBB). Såg bra ut! Vilka ben du har alltså…

Aziz_karnabi wrote:
    blir de någon decembercupen iår eller? när kommer de lite mer information om vart de kommer hållas osv? tänkte börja bränna fat på måndag so i have to know :p

Decembercupen är alltid på samma plats! På ett hotell i Lund (Kommer inte ihåg exakt, men Scandic känns bekant). Datumet för tävlingen ska vara den 1:e December enligt vad jag har hört.

Mvh Calle Sirén

Märkligt med alla rykten i vår bransch! Ännu märkligare att så många så okritiskt tar ryktena för näst intill sanning! Vore det lika lätt att sprida korrekt information som det är att sprida inkorrekt så vore information världens enklaste uppgift.

Scandic Star hotell i Lund och 1/12 är uppgifter som ”ryktas” vara aktuella.;)

Janpeter Sangborn wrote:
    Märkligt med alla rykten i vår bransch! Ännu märkligare att så många så okritiskt tar ryktena för näst intill sanning! Vore det lika lätt att sprida korrekt information som det är att sprida inkorrekt så vore information världens enklaste uppgift.

Scandic Star hotell i Lund och 1/12 är uppgifter som ”ryktas” vara aktuella.;)

Ja men då hade jag ju alla rätt :D Även jag blev förvånad när jag läste att DC eventuellt inte skulle bli av. Den tävlingen har väl gått med kontinuitet precis som Lucia!

Calle Sirén wrote:
    Ja men då hade jag ju alla rätt :D Även jag blev förvånad när jag läste att DC eventuellt inte skulle bli av. Den tävlingen har väl gått med kontinuitet precis som Lucia!

Har Skånes KKF sagt att DC INTE blir av???? Precis! Lokalen är i alla fall bokad och styrelsen håller på att förbereda den för fullt och vi inväntar bara synpunkter från SKKF.

Arne Persson wrote:
    Har Skånes KKF sagt att DC INTE blir av???? Precis! Lokalen är i alla fall bokad och styrelsen håller på att förbereda den för fullt och vi inväntar bara synpunkter från SKKF.

Du behöver inte bli arg på mig Arne :( Jag har aldrig betvivlat att DC inte blir av! I år ska jag fan ta mig superlimma fast mig i rodden :D

Jag planerar också o köra DC om man får…

Martin. wrote:
    Jag planerar också o köra DC om man får…

om man får?:|
    är inga privata inbjudningar till tävlingen

Endast dom som är SNÄLLA och skötsamma får tävla på vår trävling! Ha haha! :D

Calle Sirén wrote:
    Du behöver inte bli arg på mig Arne :( Jag har aldrig betvivlat att DC inte blir av! I år ska jag fan ta mig superlimma fast mig i rodden :D

Ursäkta min vän! Det var bara ett allmä’nt svar till samtliga här som tvivlar.
    Jag är mest imponerad över hur snabbt ett rykte sprider sig. Vet inte hur många gånger tex ryktet har spridits att alla biljetter till en tävling är slutsålda innan ens biljettförsäljningen kommit igång…. osv

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 68 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.