Home › Forums › Tävlingar och Events › Decembercupen Live
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 december, 2007 at 21:14 #822699Anonym anvandareMember
fråga mig inte va domarna syssla med angående Younoun! riktgt förbättrad sen sist! Mkt större och en riktigt bra form vissa han upp
SethRonland wrote:Damernas tungvikt höll en riktigt hög klass med Larsson som vinnare.
Martin Arnemar tog hem AF 180+ och Keith Carlsson tog hem -180cm.Forumkändisen Robert Younoun (?) kom 5:a om jag inte minns fel (med burop som följd)
Vinnare i -100kg Anders Lindblad Ystad.
Det är vad jag minns spontant.
[www.sethronland.nu]
1 december, 2007 at 21:36 #822700Anonym anvandareMemberIngen som har luskat fram lite bilder ?
2 december, 2007 at 00:16 #822701Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:fråga mig inte va domarna syssla med angående Younoun! riktgt förbättrad sen sist! Mkt större och en riktigt bra form vissa han uppJag blev också klart förvånad att han inte blev högre placerad. Inte för att jag vill påstå att jag har någon dunderkoll på bedömmningskriterierna i BB men jag gissade hyfsat rätt i övriga klasser i alla fall.
2 december, 2007 at 00:26 #822702Anonym anvandareMemberFed up wrote:Och AF-damerna då? Och BB-damerna då? Jag vill veta allt!:ike:Av damerna är dessa är de jag kommer ihåg nu spontant, är rätt dålig på namn måste erkännas.
BB damer -55: 1:a Susanne Nilsson, 2:a Tini Kjellin (tror jag)
BB damer +55: 1:a Liselotte Larsson
Korta AF damer: 1:a Åsa Silverbratt, 2:a Tini Kjellin
Långa AF damer: 2:a Annika Nilsson
2 december, 2007 at 01:17 #822703Anonym anvandareMemberAziz_karnabi wrote:okej kommer väl upp nångång imorgon.. det var bara 2 som tävlade i -80kg juniorer va?Nej det var 4 st… Jag tyckte top3 var jämna, dock ingen som verkar ligga inne med samma storlek som dig. Får väl se vilka av killarna från DC som tar sig till Lucia också, verkar inte bli många av juniorerna iaf (om någon)…
2 december, 2007 at 07:49 #822704Anonym anvandareMemberCidersson wrote:Nej det var 4 st… Jag tyckte top3 var jämna, dock ingen som verkar ligga inne med samma storlek som dig. Får väl se vilka av killarna från DC som tar sig till Lucia också, verkar inte bli många av juniorerna iaf (om någon)…aha tyckte jag såg 2st på anmälda tråden.. låter nice asså vaffö inte? de va tråkigt att höra.. ju mer tävlande desto roligare och svårare motstånd.. storlek är tyvärr inte allt.. man ska vara hård och rippad och ha bra symmetri också! sen vet man aldrig vad som händer sista veckan då man tömmer och laddar. kommer nog upp bilder idag! :up:
2 december, 2007 at 18:41 #822705Anonym anvandareMemberhar inga symmetrireslutat men korta AF damer i övrigt blev nog så här:
Åsa 8 Chins, 18 dips, 291 m rodd
Jag 17 chins, 27 dips (å de var djupa jag lovar det djuoaste jag gjort i mittliv :up:) 297m i rodd (3 m från det jag satsade på)
Susanne 13 chins, 17 dips och 259 m rodd
ja, vad hette hon nu 4:an???? jag minns inte riktigt 12 chins, X dips och 254 m i rodd tror jag…. ja ja:whistle:
Åsa tog med allsäkerhet hem symmetri i helt rättvis ordning Hon var grym ”det är fräck att va mamma och kunna ha fysíken kvar- dessutom närma sig 40, coolt”….:up:
resterande vet jag inte men jag anar att jag själv blev helt bortdömd som vanligt….ger upp nu, har inte lyckats på 4 år att övertyga någon domare i Sverige att jag är en AF tjej…så det var slutet . Synd jag gillar styrkemomenten. Jag vet också at jag inte var så bra som ifjol, men jag hade trots allt lyckats deffa på 4 veckor….och tyckte jag var hård nog-poserar som en säl visserligen ja ja …..Tini -165 AF/-55 BB
2 december, 2007 at 18:46 #822706Anonym anvandareMemberJA en riktig höjdartävling var det.. Det är bara att gratulera alla vinnarna.. Martin i +180 och Keith i -180 AF.. Martin som för övrigt kommer i från vårt Team..
Team Motiva i Karlshamn.. Syns nästa helg… -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.