Diskutera Mr. Olympia Live här, när det gäller!

Home Forums Tävlingar och Events Diskutera Mr. Olympia Live här, när det gäller!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 401 total)
  • Author

Roligt att man kunde se det live… Wolf var galet bra enligt mig, kommer bli livsfarlig nästa år, har dock svårt att förstår att Jay vinnner då Martinez fysik enligt mig var mycket bättre.

Coleman vilken gigant, sporten kommer att sakna honom mycket.

Fan vad trist! Mr. Olympia är verkligen bara poltitk.

tycker Victor skulle vunnit. Fasiken vad grym han var! tycker också det var bra att Coleman kom 4:a. Han hade väldigt mycket högersida men mycket mindre vänstersida på ryggen. Såg knäppt ut! (jösses, bäst att ta skydd innan alla kommer storma mig med kritik!…:yikes: men detta är vad JAG tycker och inget annat).
    Sedan tycker jag det är kul när någon ”rör om i grytan”. Spännande!:D

pinnen wrote:
    tycker Victor skulle vunnit. Fasiken vad grym han var! tycker också det var bra att Coleman kom 4:a. Han hade väldigt mycket högersida men mycket mindre vänstersida på ryggen. Såg knäppt ut! (jösses, bäst att ta skydd innan alla kommer storma mig med kritik!…:yikes: men detta är vad JAG tycker och inget annat).
    Sedan tycker jag det är kul när någon ”rör om i grytan”. Spännande!:D

Lite ”dåliga” biccar eller snarare tråkiga kanske!
    Cutler såg ut som vanligt…Svår o slå, även om han inte tilltalar mig!!

Det är sånt här som får en att förakta Weider, så jävla uppenbart……
    Hade jag vart Cutler hade jag skämts fanimig.

Dennis Wolf for president! Efter Levrone är han nummer 1! Skiter i om han har lite vader som laggar osv, det går alltid att lösa. Men en så grövre/snyggare fysik får man leta efter IMO.

Någon som vet hela resultat listan inte bara topp 10??

Jay Cutler ska fan i mig inte skämmas över sin vinst, Tycker han var bäst igår även om han har en stor midja har han en tilltalande fysik enligt mig.

Om Mr Olympia skall ändras så ska ju inte victor martinez vinna utan definitivt ”the blade” , han har en grym fysik för den längden.

Vissa är ju på tok för partiska här inne, se tävlingen med lite objektivitet nästa gång, Cutler måste upp ett snäpp till nästa år, träna hårdare och komma in hårdare då vinner han nog igen annars tar Victor det. Bara för att era favoriter inte vinner innebär de inte direkt att det handlar om politik och att Victor skulle krossat Jay…

Cuttan wrote:
    Jay Cutler ska fan i mig inte skämmas över sin vinst, Tycker han var bäst igår även om han har en stor midja har han en tilltalande fysik enligt mig.

Om Mr Olympia skall ändras så ska ju inte victor martinez vinna utan definitivt ”the blade” , han har en grym fysik för den längden.

Vissa är ju på tok för partiska här inne, se tävlingen med lite objektivitet nästa gång, Cutler måste upp ett snäpp till nästa år, träna hårdare och komma in hårdare då vinner han nog igen annars tar Victor det. Bara för att era favoriter inte vinner innebär de inte direkt att det handlar om politik och att Victor skulle krossat Jay…

Verkar inte som vi såg samma tävling? :|

Lätt att ha en åsikt om att det var skandal osv när man bara sett bilder..:)

Jay var stor som ett hus & torrare under finalen än innan. Visst var det otroligt tight mellan Vic & han men då sätter domarna den trygga vinnaren såklart.

Wolf försökte de hålla borta från Cutler i görligaste mån.:p Lika bred men halva midjan % lederna. Dock en ”posterior chain” som drar ner honom från pallen.

Ronnie gick av scenen som den mästare han är, efter 5min stående ovationer & ett riktigt rörande avskedstal. Inte i närheten idag men ”the greatest of all times” verkade de flesta avra överens om igår.

Dexter är dexter, tight packad men aldrig högre än 3a. (på mrO)

Melvin är fenomenal!!! borde varit 3a imo.

/World according to M

smocke wrote:
    Cutler pffttt… herregud snygg midja snygg flex? vilket flex? ska man hålla vatten och ha en midja bred som ölandsbron och vinna? bra tävling haha noottt… byt ut Olympia domarna imot några som vet vad det handlar om…

Word !

Cuttan wrote:

He-he, vem är det som är partisk här egentligen, cuttlerboy. Titta på killens form, speciellt baksidan, man skulle ju kunna tro han att han är sponsrad av Vichyvatten så mycket vätska som han håller, he-he :(

Cuttan wrote:

tror du jay hade vunnit mr o om han va svart m samma kropp o samma motståndare?..aldrig i livet skulle hamnats längst ner i listan

Dennis Wolf har jävligt grym kropp inget snack om saken men vilken lyft han får o hamnar på 5 plats direkt efter första mr o tävling men d bara för att han e vit o inget annat..skulle inte förvåna mig att han vinner mr o om några år när han hinner lägga på sig mer massa trots att han inte har samma gryma runda former som victor har. en vit kille drar in mer pengar så e d bara, e du svart o vill va MR O så måste du va nära till perfekt o överlägset bra för att stanna där som Coleman.

Alla tycker vi olika, de går inte komma ifrån.. men att klaga efter tävlingen borde vi kunna vara utan.. gläds istället för alla som tävlat.. vi har åtminstonde en sak gemensamt att vi älskar sporten bodybuilding….

Coleman kommer lämmna fotspår men sporten lever vidare efter nya talanger…
    men den största inom sporten är för mej ronnie coleman, han må visso inte ha den smäckaste fysiken men han besitter nått som många saknar, kärlek till sporten och de smittar av sej till dom andra tävlande….
    En mkt bra tävling och jag längtar redan till nästa år.

Visst, jag accepterar att alla tycker olika. Men såg man tävlingen kan man inte ha undgått att Jay faktiskt höll en hel del vätska, speciellt på baksidan. Det kan man inte heller komma ifrån? Kolla gluteus, hamstrings& latsen?

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 401 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.