Home › Forums › Tävlingar och Events › Diskutera Mr. Olympia Live här, när det gäller!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 september, 2007 at 18:32 #844931Anonym anvandareMemberROBERT_YOUNAN wrote:tror du jay hade vunnit mr o om han va svart m samma kropp o samma motståndare?..aldrig i livet skulle hamnats längst ner i listan
Dennis Wolf har jävligt grym kropp inget snack om saken men vilken lyft han får o hamnar på 5 plats direkt efter första mr o tävling men d bara för att han e vit o inget annat..skulle inte förvåna mig att han vinner mr o om några år när han hinner lägga på sig mer massa trots att han inte har samma gryma runda former som victor har. en vit kille drar in mer pengar så e d bara, e du svart o vill va MR O så måste du va nära till perfekt o överlägset bra för att stanna där som Coleman.
Gå och lägg dig för faan. :sleepy:
30 september, 2007 at 18:34 #844932Anonym anvandareMemberSå många experter det finns här :emo-thumb
30 september, 2007 at 19:09 #844933Anonym anvandareMemberBenjamin wrote:Så många experter det finns här :emo-thumbJapp, tror fan vi har samlat ihop till en komplett domarstab som kan åka ner och styra upp den där tävlingen nästa år.
30 september, 2007 at 19:15 #844934Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Som alla vet är det väldigt vanskligt att dömma på bilder eller för den delen en streamad video i dålig kvalité. Har man inte varit på plats och sett det från dom främsta raderna kan man inte uttala sig så säkert som vissa gör här i tråden.Nu är det ju så att i princip alla som rapporterade från Olympia till de amerikanska brädorna och faktiskt var på plats, Flex Wheeler, John Romano, Dave Palumbo, diverse byggarfantaster på bb.com plus kommentatorerna på bb.com´s livesändning hade Martinez som etta. ALLA sa att det såg ut som om Jay höll vatten. Viktor pricka formen, Dennis Wolf var överväldigande och Jay var sämre än förra året.
Expert eller inte, så många kan inte ha så fel.
30 september, 2007 at 19:15 #844935Anonym anvandareMemberkul att se vad folk skriver för skrattar gör man
30 september, 2007 at 19:21 #844936Anonym anvandareMemberAllan på kolozzeum postade ett mycket välskrivet inlägg på kolobrädan.
[http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2542576&postcount=287]
Mvh
1 oktober, 2007 at 01:53 #844937Anonym anvandareMemberMåste säga att det var jäkligt kul att kunna se tävlingen live (tack så mycket [www.bodybuilding.com]) + Body som gjort reklam här i Sverige och fixat länkar.
Mr.Olympia lär ju inte bli det samma utan Ronnie Coleman, visst var han inte bäst i år, men karln är en riktig entertainer och man blir glad när det är hans tur att entra scenen.
1 oktober, 2007 at 02:06 #844938Anonym anvandareMemberBästa spelarna sitter ALLTID på läktaren
1 oktober, 2007 at 08:57 #844939Anonym anvandareMemberMartinez vader ser lite suspekta ut… :ph34r:
1 oktober, 2007 at 10:56 #844940Anonym anvandareMemberKommer alltid vara mycket spekulationer runt en bedömmningssport!
1 oktober, 2007 at 11:02 #844941Anonym anvandareMemberCentipede wrote:Charles Glass sade ju att Ronnie Coleman såg bättre ut i år än förra året så varför skall han då komma så långt ner?C
Andra kanske är bättre, och Charles Glass är väl ingen domare ?
1 oktober, 2007 at 11:06 #844942Anonym anvandareMemberAlltid samma sak… Jay har bred midja, Ronnies kan vara smal men då ser han gravid ut, ska hans mage vara platt så blir hans midja bred, så kan vi inte acceptera att snacket om Ronnies smala midja är överskattat ?
1 oktober, 2007 at 12:49 #844943Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Skönt att Jay slutar efter nästa år, smart tänkt av honom.hörde att han sa det på en intervju men jag tror att han kommer fortsätta även om han vinner nästa år. för han får ju liksom pengar för att han vinnner och pengar behöver alla.så tror han kommer fortsätta för pengarna.
1 oktober, 2007 at 13:02 #844944Anonym anvandareMemberAbove The Line wrote:Han kommer inte att vinna nästa år, inte en chans.
Det skulle vara om Martinez kommer in 50%.Tror inte Cutler bryr sig om pengarna längre, han har väldigt gott om de.
Men han kommer säkert att tävla på mindre tävlingar. (Tills alla kontrakt går ut)jag tyckte inte cutler skulle vinna i år och det finns en del som håller med mig. och om han vann detta året med en ganska dålig form varför skulle han inte kunna göra det nästa år?. men vi får vänta och se vad som händer. om jag själv hade varit bland dem bästa i världen och vunnit 3 mr O så hade jag inte stoppat.
1 oktober, 2007 at 17:24 #844945Anonym anvandareMemberNågon som har länk till Intervjun med coleman från scenen efter han blev utropade som 4a ??
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.