Home › Forums › Tävlingar och Events › Em 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 juni, 2007 at 13:33 #878049Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Åk till VM i Santa Susanna i September. Både damernas VM och en proffstävling som även är kval till Olympia. Ett riktigt höjdararrangemang och en schysst ort att befinna sig i i slutet av September. :up:
ps… går tydligen även att kombinera med en porrfestival i Barcelona.. haha
mmm kanske jag gör det:P
2 juni, 2007 at 13:49 #878050Anonym anvandareMemberVinneren av +168 cm har den flotteste fysikken jeg noen gang har sett. Ut fra bildene kan jeg ikke finne EN svakhet eller feil ved fysikken……og det tror jeg aldri har skjedd før. Fantastisk flott!
4 juni, 2007 at 19:23 #878051Anonym anvandareMemberNågra video nu på EM! [http://www.eastlabs.biz/article/810/SID=k53lqv0n2d1sfuvosr8bgsgop1 kolla denna sida!] Där längst ner! Download Ingen bra kvalitet men något i alla fall.
Silvia: Där finns några fria programm också, om du laddar ”Fitness” video!
4 juni, 2007 at 22:51 #878052Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Ursäkta mitt tjat igen (frågade innan men ingen bryr sig om fitness längre ju: ) ingen som vet om de fria programmen från fitness ligger ute någonstans? Borde väl finnas på den här estniska sidan också, tycker jag..? Skulle vilja se var nivån ligger på EM…Vet inte hur jag skall säga det Silvia, men det är lika bra att inse att du inte har där att göra.
Visst du kanske fixar ett bra program, men att bygga upp en sådan fysik tar år.
Titta bara på topp sex, här sexan och femman.
Det är i stort sätt omöjligt, men du kan ju försöka:nod4 juni, 2007 at 23:38 #878053Anonym anvandareMembersnygga skor i alla fall:D
5 juni, 2007 at 08:04 #878054Anonym anvandareMemberTack Anne, men så typiskt, jag kan inte titta på filerna alls?
Fever: bra att du är ärlig! Ville mest kolla programmen, än så länge räcker SM som utmaning! (Särskilt efter de här bilderna:P )
Anna: I Fitness får man lov att ha platådojjor! Många BF som blir avundsjuka nu va! (Vad är det för något man sysslar med egentligen? Klackar på atleter, well well…)
5 juni, 2007 at 09:53 #878055Anonym anvandareMemberFörsök med VLC-player, Silvia
6 juni, 2007 at 21:00 #878056Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Anna: I Fitness får man lov att ha platådojjor! Många BF som blir avundsjuka nu va! (Vad är det för något man sysslar med egentligen? Klackar på atleter, well well…)Knappast. Platå är verkligen inte vackert, ser ut som styltor. Fattar eg inte varför man ska ha det alls? Ser ännu mer ut som Bambi på hal is än att det ska se vackert ut eller att man får snyggare ben…
7 juni, 2007 at 11:20 #878057Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Vet inte hur jag skall säga det Silvia, men det är lika bra att inse att du inte har där att göra.
Visst du kanske fixar ett bra program, men att bygga upp en sådan fysik tar år.
Titta bara på topp sex, här sexan och femman.
Det är i stort sätt omöjligt, men du kan ju försöka:nodHerreguuuud……och jag som hade sånna ambitioner för att få tävla internationellt i framtiden!!!
7 juni, 2007 at 11:22 #878058Anonym anvandareMembersofie wrote:Herreguuuud……och jag som hade sånna ambitioner för att få tävla internationellt i framtiden!!!Det var faktiskt mycket dålig klass överlag i Fitness på detta EM, syftar då på fysikronden.
Klart du ska ha ambitionen att tävla internationellt, bara att ge järnet till SM nu i höst. Vore även intressant att se dig i en B-F tävling under hösten eller våren.
7 juni, 2007 at 11:25 #878059Anonym anvandareMemberAnne wrote:Några video nu på EM! [http://www.eastlabs.biz/article/810/SID=k53lqv0n2d1sfuvosr8bgsgop1 kolla denna sida!] Där längst ner! Download Ingen bra kvalitet men något i alla fall.Silvia: Där finns några fria programm också, om du laddar ”Fitness” video!
Jag tog mig friheten att titta jag med….Tack Anne, du är en klippa!!!!!!
Kram Sofie7 juni, 2007 at 11:44 #878060Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Det var faktiskt mycket dålig klass överlag i Fitness på detta EM, syftar då på fysikronden.Klart du ska ha ambitionen att tävla internationellt, bara att ge järnet till SM nu i höst. Vore även intressant att se dig i en B-F tävling under hösten eller våren.
Ja det är klart jag har!
Men för tillfället känns det gott tillräckligt att tävla i Sverige nu när vi sannorligt blir fler på golvet! Sen får vi se hur framtiden ser ut……
//Sofie -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.