Home › Forums › Tävlingar och Events › En dag på DC
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 december, 2007 at 15:39 #822269Anonym anvandareMember
Lite bilder på min och min sambo Jimmys första tävling. Misslyckades tyvärr med tömning/laddning så det gick inte riktigt som vi hade tänkt oss. Men det är misstagen man lär sig av! 😮
Här kommer i alla fall lite bilder, om någon som är med på bilderna inte vill vara det så är det bara till att skriva ett PM till mig så tar jag bort bilden.Vi AF-tjejer inför scenen
2 december, 2007 at 15:39 #83896Anonym anvandareMember2 december, 2007 at 15:43 #822270Anonym anvandareMemberHär har vi Henrik som alltid är glad och munter. Tävlade AF +180 cm.
Jämte är Carola, Henriks sambo, minst lika glad och hjälpsam!2 december, 2007 at 15:50 #822271Anonym anvandareMemberOBS! Skrev fel vid de första bilderna, menar ju så klart bilder på MIG och min sambo Jimmy. Ändrarutan hann försvinna innan jag upptäckte detta fel.
Jimmy, min sambo provar formen som han inte direkt var nöjd med. AF -180 cm. Tog sig inte till finalen men vankar redan fram och tillbaka över upplägget för nästa gång. Har försökt spela glad förlorade hela dagen.
2 december, 2007 at 15:55 #822272Anonym anvandareMemberVi i AF -160 cm vid prisutdelningen. En aning trötta kanske men glada!
2 december, 2007 at 15:59 #822273Anonym anvandareMemberJag, trött och go men väldigt glad.
2 december, 2007 at 16:04 #822274Anonym anvandareMemberDiskussion om dagens händelser.
2 december, 2007 at 16:10 #822275Anonym anvandareMemberÄntligen hemma och är utsvulten. Mycket gott blev det denna kväll! :fun: :drinks: :sleepy:
2 december, 2007 at 16:12 #822276Anonym anvandareMemberSusanne, tack för bilderna – jag flyttar till underforumet för Decembercupen som syns bland de första kategorierna högst upp på sidan nu och någon vecka framöver.
2 december, 2007 at 16:13 #822277Anonym anvandareMemberHar eventuellt fler bilder på många av de tävlande som är mycket bra men mina föräldrar har dessa. Får dem senare i dagarna.
2 december, 2007 at 16:14 #822278Anonym anvandareMemberMagnus Branzén wrote:Susanne, tack för bilderna – jag flyttar till underforumet för Decembercupen som syns bland de första kategorierna högst upp på sidan nu och någon vecka framöver.Låter bra! :nod
2 december, 2007 at 17:12 #822279Anonym anvandareMemberHej Susanne!
Skoj att träffa dig och Jimmy igår!Jag och Michele blev bjudna på julbord senare på kvällen av gymmet (Träningsakademin i Helsingborg) så det blev både mat och dryck. Jag tror Micheles tallrik var dubbelt så proppad med mat som min egen. Men hon visste att hon redan idag var tillbaks på hård diet så det gällde att passa på
2 december, 2007 at 18:16 #822280Anonym anvandareMemberhej Susanne, tack för de roliga bilderna, kul att ha lite från backstage. Min man verkarde glömma att ta där. Kul tävling DC, men nu är det nog över för min del . Jag får hitta någon att coacha till nästa år….:yikes:
Tini
3 december, 2007 at 09:44 #822281Anonym anvandareMemberMicke A wrote:Hej Susanne!
Skoj att träffa dig och Jimmy igår!Jag och Michele blev bjudna på julbord senare på kvällen av gymmet (Träningsakademin i Helsingborg) så det blev både mat och dryck. Jag tror Micheles tallrik var dubbelt så proppad med mat som min egen. Men hon visste att hon redan idag var tillbaks på hård diet så det gällde att passa på
Tack! Det var jättetrevligt att få träffa dig och Michele. Hon var verkligen grym på DC! :up:. Du får önska Michele lycka till från mig och Jimmy.
3 december, 2007 at 09:54 #822282Anonym anvandareMembertini wrote:hej Susanne, tack för de roliga bilderna, kul att ha lite från backstage. Min man verkarde glömma att ta där. Kul tävling DC, men nu är det nog över för min del. Jag får hitta någon att coacha till nästa år.Tini
Ja, backstage händer det mer än vad man tror :p
Ska du inte tävla mer nu? Va synd! . Du har verkligen varit en inspiration för mig :worship:
Lycka till med coachningen :emo-thumb -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.