Home › Forums › Tävlingar och Events › En dag på DC
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 december, 2007 at 10:51 #822283Anonym anvandareMember
Jag kommer att satsa på att få mer volym, så att jag kan genomföra ett SM i BB i mitt liv, tanken var till hösten, men efter att ha sett ut om en räka får jag kanske vänta till 2009-då jag hunnit bli 40…..
Lycka till framöver skall bli kul att följa dig. Kämpa på, men glöm inte att Af är inte allt, finns en risk att man slutar leva för att leva för attståpå scen ett par dagar på ett år…..man måste leva medan livet passerar förbi….tini
3 december, 2007 at 11:31 #822284Anonym anvandareMemberTja Susanne! Ytterligare ett stort grattis! Fan va kul! Jag har också massa bilder, tänkte att jag kan komma bort till er med ett USB Minne o ta dom, eller om ni kan skicka på msn. Så samlar jag så mkt som möjligt, sen bränner på DVD. Tack för en superskoj dag!
3 december, 2007 at 11:32 #822285Anonym anvandareMemberNico: Måste säga att jag tyckte du såg grymt bra ut i fysiken!
Mvh Calle
3 december, 2007 at 14:20 #822286Anonym anvandareMemberNic0 wrote:Tja Susanne! Ytterligare ett stort grattis! Fan va kul! Jag har också massa bilder, tänkte att jag kan komma bort till er med ett USB Minne o ta dom, eller om ni kan skicka på msn. Så samlar jag så mkt som möjligt, sen bränner på DVD. Tack för en superskoj dag!Låter bra!
Vi ska få lite ytterligare bilder från publik håll samt filmer, det blir nu i dagarna hoppas jag, jag kan höra av mig, du kan PM;a mig ditt mail så skickat jag mail när det är klart…3 december, 2007 at 19:18 #822287Anonym anvandareMembertini wrote:Jag kommer att satsa på att få mer volym, så att jag kan genomföra ett SM i BB i mitt liv, tanken var till hösten, men efter att ha sett ut om en räka får jag kanske vänta till 2009-då jag hunnit bli 40…..
Lycka till framöver skall bli kul att följa dig. Kämpa på, men glöm inte att Af är inte allt, finns en risk att man slutar leva för att leva för attståpå scen ett par dagar på ett år…..man måste leva medan livet passerar förbi….tini
Tack för de mycket kloka orden. Det gäller att inte bli inriktad på en sak i livet, det finns ju så mycket annat. Nästa tävling blir nog BF.
3 december, 2007 at 19:20 #822288Anonym anvandareMemberDet passar nog dig alldels utmärkt, du har ju de kvinnliga linjerna som jag saknar. Lycka till.
Tini
3 december, 2007 at 19:24 #822289Anonym anvandareMemberNic0 wrote:Tja Susanne! Ytterligare ett stort grattis! Fan va kul! Jag har också massa bilder, tänkte att jag kan komma bort till er med ett USB Minne o ta dom, eller om ni kan skicka på msn. Så samlar jag så mkt som möjligt, sen bränner på DVD. Tack för en superskoj dag!Tack Nico. Grattis själv! Tänkte att vi alla kunde samlas lite längre fram så kan vi köra över allt på skivor. Vi kan ju höras av.
3 december, 2007 at 19:29 #822290Anonym anvandareMembertini wrote:Det passar nog dig alldels utmärkt, du har ju de kvinnliga linjerna som jag saknar. Lycka till.Tini
Tack! 😮
Tycker att line up:en är jätteskoj och gärna lite glitter till det.
13 september, 2008 at 23:54 #822291Anonym anvandareMemberHur länge har du tränat?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.